Shoutout to: Moustacheee Voor de grappige, lange reactie

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • KickSomeAss

    Ok, een lange reactie? Even kijken... Dit gaat echt heel random worden... Houd je vast! Je vast al heel vaak gehoord dat 1D geweldig is en dat je story geweldig is en dat 1D in jouw story geweldig is. Dan moet ik maar iets originelers bedenken. Dat is dus iets wat ik niet kan, ik ben niet origineel. Wist je dat er heel veel meiden zijn die Naill stom vinden, die dan zeggen dat hij uit 1D moet? Echt zielig, hij heeft het daar heel moeilijk mee soms. Dat die meiden dan alle jongens een knuffel geven, behalve hij... Maar dat is niet grappig en het moest grappig zijn.
    Ik had een keer een droom Harry Styles kon toveren en op Hogwarts zat en dat ik daar ook zat en toen was hij mijn vriendje. Samen versloegen we Voldie en we leefden nog lang en gelukkig. Eigenlijk niet want ik werd wakker toen we Voldie nog niet eens hadden verslagen, maar aan het vechten waren met hem... Faal. Dit faalt sowieso best wel...
    Wat wil je nog meer horen? Waarschijnlijk niks en denk je echt "OMG, welke gek zit hier achter?" Dat kan ik best begrijpen...
    Als je nog steeds aan het lezen bent: Gefeliciteerd! Gefeliciteerd dat je nog niet in slaap bent gevallen! (hoera)
    Weet je, jouw story is echt een van de leukste op Quizlet die ik ken! (H) Dus: VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik kan niks meer bedenken.... Dan stop ik maar denk ik... Wist je dat ik vriendinnen heb die hun mobiel/IPod/MP3 vol hebben staan met muziek en alleen naar 1D luisteren? Of van die meiden die dan een foto zien van Liam en roepen "OMG, wat heeft Justin Bieber nu weer gedaan?!" Serieus, Liam lijkt nu ook weer niet zó veel op JB.
    Ik hou van afkorten, 1D, JB...
    Heb ik toch nog wat kunnen verzinnen! Zal nu wel deze reactie toevoegen? (Nee vinger! NIET naar de delete knop!) *klik* Melding: reactie succesvol toegevoegd (of wat er dan ook staat...)
    XXX Iris

    PS: Wel snel verder gaan, eh?

    1 decennium geleden
  • CalumThomas

    oehh en dan is het natuurlijk Nialll :)

    xx(H)me

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    nooo plzz, wrrm zeg je nou dat je nog meer lange reacties moet maken. zucht... whaha, maar ik weet het, lange reacties zijn nou eenmaal echt supergaaf! ik zeg nu superduidelijk tegen mezelf: ik ga pas op "reactie toevoegen" drukken als er hier rechts zo'n balkje verschijnt, weetjewel? jadus (hoop ik :x)
    mean, wat moet ik zeggen? uuhm, dat ik je verhaal superleuk vind, whaha!
    een vraagje, wat betekent shoutout eigenlijk? xDxD yess i know, i'm very blond!!
    maar echt, ik scrolde zo naar beneden toen ik deze pagina opende en ik zag in een oogflits mijn naam staan. en ik zo woww, wat doet mijn naam daar ooit?
    heeey er is rechts een balkje verschenen :Y)maar vind het eigenlijk wel lullig om nou op reactie toevoegen te drukken, heel raar ik weet het. maar ik ben ook raar.
    als je ff zegt wat shoutout betekent, dan ga ik bij het volgende hoofdstukje supererg mijn best doen voor een NOG langer bericht, want dat is zo leuk!!

    xx

    P.S. SNEL VERDUUUUUUUUUUUUUHR!! ANDERS NEEM IK WRAAK, MUHAHAHAHAAA :Y):Y):Y):Y):Y):Y)

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    omg ik heb gewonne! jeej! whaha. nu snel even verder lezen (A)

    1 decennium geleden
  • droplolly

    i am zooo in love met jouwn story heb hem in 1 keer gelezen!! en ik blijf hem lezen!!

    ik ben niet zo goed in reacties geven anders had ik nu vast een hele lange geschreven

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen