Foto bij 12.

Sorry dat ik zolang niet heb geschreven :X
X.

‘Hoi’ zeiden we toen we weer bij Draco en Blaise waren. We wilde ieder weer op onze plaats gaan zitten tot ik 2 armen om me heen voelde en op een schoot werd getrokken. Toen ik me naar die gene draaide zag ik dat het Draco was die me grijnzend aan keek. Ik rolde met mijn ogen en zei ‘ik kan heus wel zelf gaan zitten hoor’ ‘weet ik maar dit is veel leuker’ zei hij. ‘oké als jij het zegt’ en keek weer naar Slyvanna die grijnsend op de schoot van Blaise zit. Ik wist dat ze Blaise heel erg leuk vond, dat had ze me in geuren en kleuren verteld tijdens een van de lessen. ‘Wat vind Blaise van Sylvanna?’vroeg ik Draco verluisterend. ‘Waarom wil je dat weten?’ verluisterde hij terug. ‘Omdat ze samen schattig zijn’ ‘Oké, hij is echt smoor op haar als je het mij vraagt. Hij praat echt de hele tijd over haar alleen hij ontkend het de hele tijd’ Ik grinnikte. ‘Zullen we volgende week een feest houden?’ vroeg ik op een gewone toon. ‘Jaa!!’ zei Sylvanna enthousiast. ‘Maar waarom?’ vroeg Blaise ‘Omdat ik daar zin ik heb’ ze maakten een instemmend geluidje. ‘Met dress code? Of zonder? Wacht even ik ga een stuk papier en een pen halen’ ze stond op en ging naar de slaapzalen. ‘Is dat de enige reden om een feestje te houden?’ verluisterde Draco in mijn oor. ‘Nope’ grijnsde ik. Draco grinnikte. ‘Ben ik weer!’ Sylvanna kwam aan lopen en ging weer op de schoot van Blaise zitten. ‘Goed wanneer gaan we het houden?’ vroeg ze ‘Volgende week zaterdag op zondag?’ opperde Blaise. Ze keek me aan en ik knikte ‘Hoe laat?’ ‘Weet ik niet, dat moet ik met Snape overleggen’ zei ik ‘oké, dress code?’ ‘Ja! Alleen ik weet nog niet wat voor Dress code. Help jongens!’ ‘Groen en zilver?’ opperde Draco ‘Ja! Je mag alleen groen en zilver dragen’ na nog een half uur te hebben gepraat over het feest hadden we alles uit gedacht en moesten we alleen nog toestemming vragen aan Snape. Alsof hij ons hoorde kwam Snape binnen, achter hem liep een jongen met donker blond haar en fel blauwe ogen. Hij zag er knap uit. ‘Dit is Sam Right, hij is eerste jaars’ en zo begon hij te vertellen waarom hij nu pas kwam en niet op 1 september. Op het eind van zijn verhaal stond ik op en strok Sylvanna mee. ‘Wat gaan we doen?’ vroeg ze verbaasd. ‘Toestemming vragen natuurlijk en die nieuwe van dichtbij bekijken’ ze maakte instemmende geluiden. ‘Professor?’ ‘Aah Mejuffrouw Queen, verblijft u morgen ook nog hier of gaat u weer terug?’ vroeg hij. ‘ik ga morgen weer terug en zondag kom ik weer hier’ antwoordde ik beleefd. ‘Maar daarvoor kwam ik niet, ik en een paar andere medelerlingen hadden het idee om volgende week zaterdag hier een feestje te geven met als reden om elkaar beter te leren kennen en nu al helemaal omdat we een nieuwe medeleerling hebben’ en ik knikte naar Sam ‘Ik zal er over denken, welke tijden had u in gedachten?’ ‘We wouden sowieso om 8 uur beginnen meer de eind tijd wouden we met u overleggen en zou u zo vriendelijk willen zijn om het morgen te laten weten?’ ‘Ik zal het u morgen laten weten’ Ik knikte en hij lier de leerlingenkamer uit. Ik draaide me om naar Sam en stak mijn hand uit en zei ‘Hoii ik ben Rosalie Queen en Potter, noem me maar Rose. Dit is Sylvanna Bright’ hij schudde mijn hand en daarna die van Sylvanna. ‘Kom je bij ons zitten?’ vroeg ik hem. ‘huu… is goed’ en we liepen naar Draco en Blaise. ‘En?’ vroegen ze gelijk. ‘Hij zal er over na denken, we weten het morgen. Sam dit zijn Draco en Blaise. Draco en Blaise dit is Sam’ ze begroette elkaar netjes en gaven elkaar een hand. Ik ging naast Draco zitten en Sam ging naast me zitten. ‘Serieus heb je Gucci aan?’ vroeg ik hem verbaasd. ‘Ja’ zei hij ‘Oh my god!’ zei ik blij. Zo begonnen we een gesprek over kleding tot we naar bed gingen, wat Draco niet zo leuk vond omdat ik hem geen aandacht meer gaf.

Reageer (2)

  • TouyaRima

    More ?? (flower)

    1 decennium geleden
  • Felonys

    dat mens is kleding verslaafd!xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen