Foto bij 11.

Ik was een beetje verveeld dus ik dacht ik schrijf even een stukje (A)
X.

De rest van de dag verliep goed. Draco leerde ik beter kennen. Ik haalde nog wat punten binnen voor Slytherin en werd vriendinnen met het meisje dat naast Blaise bij Potions was gaan zitten, ze heet Sylvanna. Ze had lange blonde haren en fel blauwe ogen. Ze was ongeveer net zo rijk als de Malfoys, was een beetje bitchy maar was aardig tegen vrienden. We zaten aan het avondmaal en deelden de laatste roddels uit. ‘Blijf je vannacht ook bij Slytherin?’ Vroeg ze. ‘Ja natuurlijk. Ik heb toch gezegd dat ik de hele dag hier bleef’ zei ik terug ‘Oh ja ik moet dadelijk nog even wat spullen halen uit de toren van Gryffindor met Alice, wil je mee?’ ‘Ja graag!’ ‘Alice is trouwens mijn eigen House Elf’ ‘Ik wil er ook een’ Zuchtte ze. Na het dessert wenste Dumbledore ons een goede nachtrust en liepen we naar de leerlingenkamer. ‘serpent’ mompelde ik en liet me lang uit op mijn zwart leren bank vallen, ik had vader gevraagd of hij dat voor me wilde doen, en sloot mijn ogen terwijl Sylvanna op de andere bank ging zitten. ‘Schuif eens op’ Zei Draco tegen me. ‘Nope’ Zei ik. ‘Hmmm’ Bromde Draco. Ik voelde hoe Draco mijn voeten optilde en ging zitten en mijn voeten op zijn schoot legde. ‘Kan ook’ Zei ik. Na een kwartier kwam Pansy op de leuning van de bank zitten en plakte zich aan Draco vast en giechelde in zijn oor. Eigenlijk had ik zin op haar te zeggen dat ze van mijn bank af moest gaan maar ik zou later ook nog wel kunnen doen. Na nog een kwartier riep Sylvanna ‘Ik verveel me!’ ‘Kom dan gaan we mijn spullen even halen’ zei ik. We stonden op, haakten elkaars armen in elkaar en liepen naar de uitgang. Bij de leerlingenkamer van Gryffindor mompelde ik het wachtwoord en liep naar binnen en trok Sylvanna mee. ‘Wat doe je?!’ siste ze ‘Jou meenemen natuurlijk’ zei ik ‘Maar dat mag helemaal niet!’ ‘En dat zegt een Slytherin?’ Zei ik droog, ze grinnikte. Veel mensen verluisterden toen ze Sylvanna zagen. ‘En wat doen een Slytherin hier?!’ zei Percy boos. Ik draaide me om en zette mijn aller mooiste en zoetste glimlach op en zei met een zoete, verleidelijke stem ‘Hoi Percy’ hij was even van zijn stuk gebracht en werd nog roder dan zijn haar. Ik draaide me weer om en liep samen met Sylvanna naar de meisjes slaapzalen. Eenmaal op mijn kamer barsten we in lachen uit. ‘Had je zijn gezicht gezien?’ proestte ik uit. ‘Jahahah’ lachte Sylvanna. Toen we uitgelachen waren haalde ik wat kleren uit mijn koffer, hing ze in mijn kast pakte mijn toilet spullen en stopte ze in mijn koffer en deed de koffer dicht. ‘Alice!’ riep ik. ‘Ja Rosalie?’ en ze maakte een buiging. ‘draag deze koffer even naar de leerlingenkamer van Slytherin, je mag magic gebruiken’ ‘Ja Rosalie, Dank u Rosalie’ ze knipte met haar vingers en de koffer begon te zweven. We liepen naar beneden. Beneden begonnen Fred en George spontaan te klappen. Verbaasd keek ik hen aan. Ze liepen naar ons toe en zeiden ik koor. ‘Waar ben je ons hele leven geweest?!’ nu keek ik hen nog verbaasder aan. ‘Nog nooit is iemand het gelukt , op ons na, om Percy zo te krijgen’ en ze wezen naar Percy. Hij zat in een van de fauteuils wazig voor zich uit te staren, zijn oren waren nog steeds rood. Ik begon weer te grinniken. ‘Ik was over al en nergens’ zei ik. Nu kwam Ron er ook bij staan. ‘umm… Rosalie?’ vroeg hij aarzelend. ‘Wat?’ vroeg ik boos en arrogant. ‘Het spijt me van vanochtend, ik wist niet dat zo boos zou worden.’ Ik zuchtte en zei ‘Het is al goed.’ ‘Maar we gaan weer want dadelijk is het 9 uur. Daag Harry en Hermoine!’ riep ik nog voor ik het portred gat uit liep. ‘Nou dat was dus Gryffindor’ zei ik tegen Sylvanna, ze grinnikte schamper. Onderweg praatten we wat over van alles en nog wat. Bij de kamer van Slytherin liepen we gelijk naar onze slaapzaal, zette Alice mijn koffer neer en ging weer weg. Ik hing alles in de kast, schoof mijn koffer onder mijn bed en ruilde mijn gewaad voor de kleren die ik gister aan had. Ik deed mijn haren een een perfecte staart en Sylvanna deed het zelfde.

Reageer (4)

  • Marly2801

    Haha,slim maar ze begint steeds vervelender te worden!:O

    1 decennium geleden
  • xKimberley24

    Rosalie kan echt arrogant zijn.
    Daarom stoppen ze haar half in Zwadderich.
    Is dat omdat Voldemorts vloek haar miss meer heeft geraakt of gwn omdat ze zo verwend is?
    Nouja verder!

    1 decennium geleden
  • TouyaRima

    More ?? (flower)

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Ik mag Rosalie met het hoofdstuk minder. Wat een arogante meid. Dat is vast het zwadderig gedeelte van haar.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen