Foto bij (16) Swimming..

gevonden op het internet...

Bill kwam aanlopen, ik keek op. 'Waar hangt Jojo hele dagen uit?' vroeg ik plots. Ik had hem al een hele tijd niet meer gezien, met andere woorden, overdag. 'Ik weet het niet. Ik weet wel dat hij heel raar doet de laatste tijd, maar anders. Ik weet het niet.' zei hij zacht. Hij stond nog steeds aan de kant, droog en wel. Ik sprong op en zette me op de rand van het zwembad. We hadden het helemaal voor ons alleen. Bill zette meteen een stap achteruit. 'Rustig aan. Hoe bedoel je dat hij raar doet?' vroeg ik verbaast. Bill zuchtte. 'Ik ga er niet lastig over doen... Laat maar zitten,' mompelde hij zacht. Georg stond voor me, hij was lager dan me. 'Psst, Zora?' vroeg hij zacht. Ik keek hem verbaast aan. hij deed teken dat ik lager moest komen. Zijn gezicht was super dicht tegen dat van mij. Ik dacht dat ik Tom hoorde roepen, iets dat leek op 'ooooeeh!'
'Ga uit het water, doe alsof je gaat zonnen. ik houd Bill bezig, jij duwt hem het water in.' mompelde hij in mijn oor. Ik glimlachte. Behoorlijk onder mijn niveau, maar wel grappig. Ik kroop zo elegant mogelijk uit het water en ging op de zonnestoelen zitten. Bill keek me even argwanend aan, maar toen Georg hem riep, draaide hij wel zijn rug naar me. Ik glimlachte, Georg knipoogde naar me, Bill draaide zich meteen om naar mij, maar ik had me nog niet bewogen. Gelukkig maar. 'Ik denk dat jij een beetje flirterig doet, Georg.' hoorde ik Bill lachend zeggen. Hoe lang zou hij nog lachen. De enige manier om natuurlijk zelf niet op de grond te vallen, was zelf springen en Bill meetrekken. Georg sprong op het laatste moment op de grond. Ik zag Tom grijnzen. 'Bill, je make-up gaat uitlopen, denk ik.' zei hij lachend, waardoor hij niet merkte dat Sarah hem met een beetje moeite onder water duwde. OP hetzelfde moment voerde Melody haar aanval op Gustav, die wel erg lang onder water bleef.

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen