Foto bij Hoofdstuk 8'

“GA VAN MIJN BED AF TE SPRINGEN !”, schreeuw ik naar ze. Ze stoppen en kijken me aan met één van hun bekende onschuldige blikken. “We deden helemaal niks ?”, zegt Louis onschuldig. “Ja, jullie stonden helemaal niet op MIJN bed te springen hoor !”, zeg ik sarcastisch. “Nee, wij stonden op ONS bed te springen !”, roept Louis vrolijk. “Ja Louis, je hebt helemaal gelijk”, zucht ik dan maar, wetend dat ik deze discussie niet zou winnen. “YEAH !”, gilt Louis. Lachend loop ik de kamer uit, op weg naar de logeerkamer, die naast mijn kamer was. Nouja, de kamer van mij, Harry en Louis dan.. Dus ik sta nou in de deuropening, en ik had het kunnen weten hoor.. ze zijn met een kussengevecht bezig. En laat mij nou eens heel goed zijn in kussengevechten. Dus ik pak een kussen, en sla Zayn heel hard op zijn hoofd. Hij draait zich verbaasd om en ik krijg gelijk een kussen van achteren. Ik draai me om en kijk kwaad naar Harry die dat kussen had gegooid. En ik had me ook beter niet om kunnen draaien, want nu zag Zayn uiteraard de kans om wraak te nemen. Dus ik krijg weer een kussen tegen me aan van Zayn, en Harry helpt hem natuurlijk om wraak te nemen. Ik laat me gillend op bed vallen, en duw een kussen op mijn hoofd, ter bescherming. Ik hoor gelach, en voel daarna personen naast me op bed komen, en die mensen beginnen me te kietelen. Er is dus 1 ding waar ik niet tegen kan, en dat is dus kietelen. Als je me kietelt, ik ben niet verantwoordelijk voor de schade ! Ik lig daar, kronkelend van het lachen, met tranen over mijn wangen stromen, te gillen. “WAT GEBEURD HIER ?!”, hoor ik de stem van mijn vader. De jongens houden gelijk op met kietelen, en kijk geschrokken naar de deur, waar mijn vader staat. Ik kijk om me heen, en zie wat voor troep het is geworden, overal liggen veertjes. O ohhhh..


bleh laatste dag vrij... morgen weer naar de hel :S maargoed, enjoy (: xxxxxxx

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen