Foto bij ThirtyFour || Jade Serena Morrison

Jullie zijn zó geweldig - en we hebben er weer wat lezers bijgekregen - dus welkom of iets, haha <3.
We stonden gister gewoon in de top! Whoeh, ik voel me vet blij hahah ;$ In ieder geval - ik zou eigenlijk vandaag geen hoofdstukje activeren enzo - maar nouja, ik kon het niet laten xd.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (44)

  • Odyne

    Ö xd, Serieus, had dit echt niet aan zien komen xd Ghehe, maar goed. ZAYNIEEEEEEEEEEEEE xd (: Wel géniaal, xd. De meeste hadden zoiets al verwacht aan de reacties te zien xd. Nu voel ik me echt heel dom :s, maar goed gheh,EN NU, komt Harry xd, Ghehe, THAT'S GONNA BE A FIGHT (: , niet dat dat leuk is, ghehe, maar weer een stukje drama erbij (: xd, Ik kan niet wachten tot Harry weer in Jades leven komt zegmaar xd, ik wil weten hoe dat gaat aflopen (: En hoe Harry erover denkt dat Zayny Jade heeft uhh... nou ja, dat snap je wel wat ik bedoel. Okay, ik kom nu preuts over xd, maar dat ben ik misschien ook wel. Okay, teveel informatie, back to the story.
    JUST, COM'ON HARRY, Ghehe (: Jade&Zayn, hmm... Jade&Zayn of Jade&Harry.... misschien later in het verhaal wel Jade&Louis of Jade&Niall of Jade&Liam... ghehe, you never know. Maar wat klinkt het beste....? Jade&....Harry toch maar (: Het is tenslotte een Harry Styles verhaal (:
    Okay, ik stop wel. Want ik heb toch weer een hele lange reactie :s en als je dat bij heel veel hoofdstukjes krijgt van mij, wordt je vast en zeker ooit eens geïrriteerd xd. Dus ik stop nu.
    xxx

    1 decennium geleden
  • Wynter

    LOL. Haha, bring me the popcorn D:

    1 decennium geleden
  • chausette

    oh hhaha, drama, i like drama :9~

    1 decennium geleden
  • Bewared

    Haha, geniaal ! En nu moet Harry heel snel hiernaartoe komen rennen xd

    1 decennium geleden
  • xeemmaa

    Haha ik zei het toch en dan komt fackin harry binnen vallen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen