Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Smexy

    He je rookt ook. Deed ik ook maar ik mag het nu niet meer omdat ik ziek ben ..
    Echt een geweldige story en je bent dus echt wel knap, je kan jezelf niet lelijk noemen..
    Snelverder!! (flower)

    1 decennium geleden
  • Mind

    Hee,
    1-Hoe komt het dat je jezelf niet knap bent, als je echt dat meisjes op de foto bent?
    Omb, je bent echt knap!!!
    x
    2-Oh, en wil je nooit iets met schrijven doen?
    Ik bedoel, je schrijft echt zo goed <3
    En je komt echt niet zielig over, ik heb juist heel veel respect voor je <33
    xx

    1 decennium geleden
  • JeansFreaks

    ooit al eens super verliefd geweest? (:

    1 decennium geleden
  • Rizzle

    Hoe lang ben je al fan van Justin Bieber?
    Als je moest kiezen tussen een meet & Greet of concert, wt kies je?
    En voor de rest weet ik ff niks ;p
    Xx

    1 decennium geleden
  • LoveBieber6

    wauw, ben jij dat op die foto? ;o als dat zo is, serieus geef me je haar ! haha.
    hmm.. dat was dus al een vraag haha !
    nog een paar vraagjes, voor een intervieuw no im just kidding.
    1. Wat vind je van je lezers? :)
    2. Wie zou je willen ontmoeten? (justin bieber, katy perry, demi lovato, etc)
    3. Waarom schrijf je zo goed?
    4. Zou je wat meer kwijt willen over dingen die je dwarszitten? (zo niet, als je ooit een luisterdoor nodig heb, HERE I AM! :))
    5. Zou je een internet-vriendin, of hoe je dat ook noemt willen. Of iemand waar je goed mee kan praten? :)

    sorry voor de vele vraagjes, hihi!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen