Foto bij Hoofdstuk 3'

Enjoyyy ! (flower)

Eindelijk, Tess en ik zitten veilig in mijn kamer (met de deur op slot natuurlijk !) en zeggen even niks. Ik begin me aardig ongemakkelijk te voelen als Tess de hele tijd naar me staart. “What’s up Tess..” zucht ik dan maar wat. “Wat er is? Oke ik som het wel even op voor jouw informatie. 1. we zouden doodgewoon gaan zwemmen met Markie en Stefan. 2. ONE DIRECTION STAAT VOOR DE DEUR ! Snap je het nu?” zegt ze op een best wel heel erg sarcastische toon. Wow die is serieus goed in sarcasme. “Oke, ik heb een 3-stappenplan. Nummer één : wij gaan zo naar beneden. Maar eerst ga ik me nog even omkleden, want die bikini kan dus ook wel uit! Nummer twee : wij gaan doodnormaal doen, en met normaal doen bedoel ik gewoon onszelf zijn, en met onszelf zijn bedoel ik gewoon lekker gek doen. Nummer drie : we gaan beide op ons doel af. Jij gaat lekker met mister Tomlinson zitten flirten, en ik ga Harry voor mezelf winnen ! Afgesproken ?” zegt ik op zo’n toon die van die strenge leraren ook doen. Wow, ik heb nog nooit een jongen leukleuk gevonden, meestal waren het gewoon vrienden.. Ach, overal komt wel eens verandering in. “Moet dat echt zo snel?” vraagt Tess wat onzeker. JA BITCH DAT MOET NU ! “Ja, ik denk het wel, voor je het weet zijn ze weer weg ! And you only live once, remembaaaahh ?” *doet bigsmile* “Oke Tessa Tomlinson, waarom kijk je zo sip?!”, vraag ik als ik haar gezicht zie. “Nouja, gewoon, uhmmmm, oke awkward, ik zat gewoon te denken...-“ “ OKE EN NU EEN BEETJE SNELLER GRAAG !” “IK DACHT ER GEWOON AAN DAT WE NU LARRY STYLINSON GAAN SCHEIDEN , OKE ..”

Reageer (2)

  • xximkexx

    verder, love your story(H)

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    sneel veerder (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen