Foto bij Hoofdstuk 1'

Hmpf, ik ben er niet echt tevreden mee. :(

Ik en mijn beste vriendin Tessa, ook wel Tess, zitten samen filmpjes te kijken. Van One Direction ofcourse ! Ik was in gedachten verzonken totdat er in mijn oor werd geschreeuwd : “OMG ELLA, DAT FILMPJE IS ZO LEUK !” dankjewel Tess, nu heb ik dus een gehoorapparaat nodig. Maar ik heb geen zin om de sfeer te verpesten, dus schreeuw ik keihard terug : “TESS ZE ZIJN GEWOON GENIAAL HAHAHA DAT FILMPJE !”. En zo ging het nog wel een tijdje door, totdat ik de deurbel hoorde. Samen met Tess ren ik naar beneden, want we zaten nu al een kwartier lang te wachten op onze vrienden Mark en Stefan, want we zouden gaan zwemmen.. maar dat kunnen we nu wel vergeten, want mijn vader komt zo thuis en dan mogen we niet meer weg ! Tess was inmiddels al bij de deur, en ik hoorde haar gillen, dus ik ren naar haar toe. En als ik daar kom, gil ik ook want O MIJN GOD DAAR STAAT ONE DIRECTION VOOR DE DEUR ! Achter hun komt gelach, en One Direction zelf staat daar zo van ; ja hoi wat the fuck doe normaal dank u wel. Maar dat geld niet voor Louis, want die gaat gewoon gezellig mee staan te gillen. En Liam doet ook vrolijk mee. Dus ik stop en kijk ze echt zo aan van ; o mijn god waarom zijn jullie nou weer aan het gillen dan.. En dan beginnen ze natuurlijk allemaal te lachen en word ik langzaam maar zeker knalrood. Grrr verdomde roodheid , laat me met rust , ik ben toch geen rode smurf ofzo. Gelukkig merkt mijn vader dat en komt tussen ze door. O mijn god heeft hij het wel door ? Hij raakte net Harry en Niall aan ! HUN SCHOUDER NOG WEL. O mijn god fangirling hier. “Volgens mij kennen jullie hun wel, nietwaar ?” , zegt mijn vader. Je bent niet grappig pap. Ik schiet gelijk in de lach als Tess sarcastisch uit kan brengen “Nee, we kennen ze niet, we gaan bij iedereen gillen. Leuk welkom voor die personen toch?”


Ik ga verder bij reactie/kudo/abbo ! and welcome abbo :D

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen