Foto bij Proloog'

Dit is mijn eerste story, en ook nog het eerste hoofdstuk, dus is slecht.

Om mij even voor te stellen ; mijn naam is Estrella, dat betekent volgens mijn ouders ster in één of andere taal. Maar de meeste mensen noemen met Estrel, of Ella (wat ik veeeeel leuker vind dan Estrella). Ik ben een 17 jaar oud meisje, ook al vinden sommige mensen mij meer een karakter hebben van een jongen, want volgens hun ben ik niet een ‘echte dame’. Want weetje, ik hou niet zo van twintig lagen make-up en rokjes en korte jurkjes en moeilijk doen bij jongens en al dat truttengedoe. Niet dat anderen het niet mogen doen hoor, maar het is gewoon mijn ding niet. Daarom heb ik ook meer jongensvrienden, die hebben tenminste niet commentaar over hoe je er uitziet en of je iets onbeschofts doet ! Maar ik heb 1 goede vriendin, die is anders dan al die andere meisjes. Ze begrijpt me altijd en we helpen elkaar altijd en doen altijd gek, want geef toe, WE ONLY LIVE ONCE. We hebben 1 ding helemaal gemeen, we zijn helemaal verliefd op One Direction, en laat hun baas (Simon Cowell) nou net de beste vriend zijn van mijn ouders..


Ik ga verder bij abbo/kudo/reactie ! xxxx

Reageer (1)

  • lovelyone

    Goed begin! Hoop dat je er een fantasievol verhaal van maakt, want het idee is echtleuk! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen