Foto bij Chapter fourteen || I’m Lost Without You

OMG! OMG! OMG! ik heb al zo freaking lang niet een nieuw hoofdstuk geplaatst.. En het ergste is dat ik er helemaal geen rede voor heb! En dan heb ik erook nog eens 2 geweldige abo's bij.. Jullie zijn te goed(H)
Hier even een lang hoofdstuk om het een beetje beter te maken....:$ Ik heb hier zo freaking lang aan gewerkt.. -.- (A)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • TomxMydrug

    Ik ben ook bijna aan het huilen, de tranen staan hier weeral in mijn ogen. Serieus, ik ben nog nooit zo blij geweest met een nieuw hoofdstuk, nog nooit, bij geen enkele story. Eerst zag ik je gastenboekbericht, en toen krijg ik een smile van hier tot in Tokyo! En toen las ik dit, en moest ik huilen. Gewoon omdat het zooo prachtig is! Ik hoop dat alles goed komt met Bill, het moet gewoon! En Tom is gewoon geweldig, zo lief!
    Snel verder <3<3

    1 decennium geleden
  • ScarsStories

    I'm almost crying! (huil)(huil)(huil) Dit is zo erg! I'm proud of Tom, zo'n beslissing nemen op zo'n korte tijd,... All for his brother! He's amazing!
    Bill moet beter worden! Die operatie moet slagen! <3<3
    Snel Verder!! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen