Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
hahh die facts over jou zijn weer super grappig...wel mijn zus is geboren op 30 december ook cool hoor but whatever i love your story...Maar de jongens moeten haar nu echt komen zoeken want je mag niet alleen zijn met kerst!!
Snel verder please?!
Ik vind het niet leuk dat jij zo goed kan schrijven en ik niet:)
Ik dacht echt dat je ouder was ofzo! (maar dat is een compliment hoor!!)
Je kan het echt super! En moet zeker doorgaan!!
Reageer (54)
hahh die facts over jou zijn weer super grappig...wel mijn zus is geboren op 30 december ook cool hoor but whatever i love your story...Maar de jongens moeten haar nu echt komen zoeken want je mag niet alleen zijn met kerst!!
1 decennium geledenSnel verder please?!
Ik vind het niet leuk dat jij zo goed kan schrijven en ik niet:)
1 decennium geledenIk dacht echt dat je ouder was ofzo! (maar dat is een compliment hoor!!)
Je kan het echt super! En moet zeker doorgaan!!
xx
Whahaha, ze gingen je met z'n 5en aanranden :O
1 decennium geledenLucky girl!!
Nee grapje ;P
MORGEN DEEL 100!! PARTYY!! <3<3
Xx
WOEHOE MORGEN 100STE YEAAAH BUDDYY!
1 decennium geledenomg, the vow is zoooo'n mooie film!
En ik heb het zelfde, met posters... ik vind t eng als ze me aanstaren hahaha.