Foto bij 37 || Frauke

ENJOY! (: Dit is een stukje van Frauke haar opzicht, nu zul je denken hoe kan dat want ze licht in coma? Okay, ik heb mijn een beetje gebasseerd op een boek waar een coma in voorkomt. (:

Zwart. Alles wat ik zie is zwart. Boven me, onder me, naast me. Mijn armen en benen zijn gewichtloos, eigenlijk weet ik nog niet meer eens zeker of ik ze nog wel heb. Met mijn hoofd zend ik signalen uit naar mijn spieren: beweeg, beweeg, beweeg, o alsjeblieft, beweeg!
Het zwart drukt op me. Ik krijg het benauwd. Ik probeer te roepen maar er komt geen geluid uit mijn mond. Hoelang ben ik hier al? Een paar dagen? Of slechts een paar uren? Ik weet het werkelijk niet.
Ik slaap en ik word wakker, maar eigenlijk maakt het niet uit, want alles blijft toch zwart. Zou ik misschien ziek ofzo zijn? Maar dat verklaart het zwart niet. Had ik dan misschien een ongeluk gehad? Of, of … of was ik neergestort met een vliegtuig? Dat was echt onmogelijk. Was ik dan misschien blind? Ja, ja dat was het! Ik moest bijna lachen om het idee, zo opgelucht was ik.
“Ik was zat Marie, het stelde niets voor. Zullen we er maar over zwijgen?”
Zei ik dat? Of was het iemand anders? Was het de echo van mijn eigen gedachten? Ingespannen luisterde ik. Het bleef stil, doodstil. Ik voelde iets aan mijn hand. Uit een reflex kneep ik lichtjes.
“Frauke!”
Ik schoot recht en sperde mijn ogen wagenwijd open.


REACtIES? (:
Ik heb de naam van mijn veranderd van 'school excursion - one direction' naar 'moments ft. Louis William Tomlinson' (: hopelijk vinden jullie het nog leuk en by the way, ik heb dus ook even de intro veranderd (:
Weet je wat ik net heb gelezen op Liam's twitter; hij gaat binnekort een nieuwe TWITCAM doen! yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey *vreugdedansje* (:

Reageer (6)

  • miekemaaiii

    wow! dat lijkt keihard op het stukje van mel wallis de vries ;D verstrikt! (l)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen