Foto bij O69. Olivia Rosalin McLaren

~ i just wanna hold your hand

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (26)

  • Tinaaax257

    Hahaha, ik heb een leuk verhaal:
    ik heb vandaag 40 minuten rooster gehad ipv. 60 min. omdat we op goede vrijdag geen vrij hebben hebben we woensdag t/m vrijdag 40 minutenrooster en zijn we op z'n laatst om 1u uit.
    we hadden het 2e uur Duits maar die leraar kwam niet en ik met 3 vriendinnen gingen dus even iets halen bij de deen om te eten, de rest van de klas bleef op school en gingen in de gang zitten toen wij terug kwamen zouden we dus nog ong. 3 minuten les hebben. wij gingen zo naar de klas al chips etend enzo, zat daar de hel klas, wij dachten egt k*t straks moeten we 2 uur nablijven omdat ze ons absent heeft gemeld maar ze wist niet dat we een 40 min. rooster hadden en kwam dus te laat in de les, 20 min. had ze nog maar over... en omdat wij dat niet konden weten mochten we gewoon weer weg terwijl de rest nog moest blijven zitten omdat ze hun werk moesten afmaken, en nog beter, het SO wat we zouden hebben ging niet door!!
    en we hoeven ook niet na te blijven :).
    and listen to 1D, they'll cheer you up!
    en respect als je mijn boring verhaal tot hier heb gelezen!!

    1 decennium geleden
  • CheeseHead

    NOG 1 NOG 1 NOG 1 dus nog 3 haha

    1 decennium geleden
  • lord

    Hoe durf je dat nog te vragen! TUURLIJK WILLEN WE EEN STUKJE! x verderr

    1 decennium geleden
  • xeemmaa

    Kom op typen met je vingerss

    1 decennium geleden
  • Ollie

    Dat je het nog vraagt, natuurlijk willen we nog een stukje!! ^^
    Hoop dat die gaat komen ;d

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen