Foto bij (14) Like Sisters..

ik glimlachte naar haar. Ze glimlachte ook. Bill en Tom kwamen naast ons zitten, Bill op mijn schoot. het begon een gewoonte te worden. 'Ik ben Melanie, zeg maar gewoon Melody.' zei ze zacht, waarschijnlijk tegen ons. 'Zora, Sarah en Jojo.' zei ik glimlachend. Ze glimlachte en leek me extralang aan te kijken, toch veel langer dan Sarah en Jojo. 'Wauw, jullie lijken op elkaar.' merkte TOm op. ik bloosde toen iedereen ons begon te vergelijken. 'Raar.' mompelde ik zacht. Ze knikte. 'DUs hoe zit het hier nu met de liefde, wie is met wie?' ze leek extra naar TOm te kijken, iedereen keek naar TOm. 'Wat? Waarom kijken jullie zo raar?' vroeg hij. 'Er zijn er geen.' zei Sarah. 'Of toch niet dat ik weet.' zei ze. Melody keek op. 'Serieus? Jullie zijn allemaal single?' vroeg ze verbaast. 'Wat had je gedacht? Orgie?' vroeg Jojo. Sarah en ik gaven hem een klop. 'Wa-at?' vroeg hij onschuldig. 'Het is hier veel drukker dan ik het me herinnerde.' zei Ze lachend. 'Wel ja, we hadden drie dakloze kindjes tijdens het concert, en Bill wou al zo lang een huisdier, dus hebben we hen maar meegenomen.' zei Tom. Ik rolde met mijn ogen. 'Waf.' zei Sarah, wat mijn kwijlende puppy theorie alleen maar bevestigde. 'We hebben een verassing.' zei ik glimlachend. 'Voor straks.' zei Sarah. 'Duh, alsof we zoiets nu zouden opeten.' zei Jojo. De vier andere jongens keken hem raar aan. 'Dat is dessert, geen ontbijt.' zei Jojo. 'Doe geen moeite,' ik had het al lang opgegeven, ze waren gewoon raar. Ik kwam aan met mijn drielagen taart, Sarah met de chocoladetaart. Melody haar ogen werden niet iets -heel erg veel- groter. 'Wauw..waar heb je dat gekocht?' vroeg ze verbaast. 'De onderdelen? In de supermarkt.' zei Sarah. 'Ze hebben ze zelf gemaakt.' zei Georg. Melanie knipperde met haar ogen. 'Ik zou een taartenbakkerij beginnen.' zei ze. 'Je bent niet de enige die het voorgesteld heeft, geloof me.' zei Bill. 'Ik wil proeven.' zei Tom. 'Na het eten, vanmiddag.' zei Sarah. 'Zo gemeen..' zei hij zacht. Ik lachte.

Reageer (6)

  • Assje

    Dit verhaal is echt super leuk! (flower)
    Ga je snel verder? <3
    Xxx

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    snel verder.
    (standaard reactie......)

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    verderrr pleaseee :)

    xxx

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • HappyFruits

    hmm ik krijg ook al honger!
    verderverderverder plz! (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen