Foto bij '9'

‘waar gaan we heen, Max?’ ik loop stevig door terwijl Tiger me op de voet volgt. ‘we gaan ons in schrijven, ik wil iedereen laten zien dat ik het kan, niet alleen ik maar ook Wayne’ hij kijkt in mijn ogen en ziet een schittering. ‘en, je vader heeft me niet voor niets opgeleid’ hij knikt en we lopen op de grote menigte af. Iedereen die zich wilt in schrijven zou dat voor vandaag moeten doen. Ik duw me door de mensen massa en sluit achter aan. Na een paar minuten sta ik vooraan. ‘’ ik wil me inschrijven’ het is even stil geworden. ‘pardon?’ de man achter de balie doet moeite zijn lach in te houden. ‘ik wil me in schrijven, moet ik het spellen?’ vraag ik een beetje geïrriteerd. Tiger haalt zijn schouders op als de man naar hem kijkt. ‘ze meent het’ de lach sterft weg. ‘je bent een meisje, waarom zou je mee doen?’ ik haal mijn schouders op en zet dan mijn handen op de tafel. ‘zijn jullie bang dat ik zou winnen?’ de stilte is nu overal. Dan komt er iemand naar voor. Zijn haar is licht van kleur. Het steekt hard af tegen zijn gebruinde huid. Hij heeft een zonnebril op en is zo te zien een fanatieke sporter. ‘ik ben een van mede spelers, en ik weet dat je niet kan winnen’ ik kijk naar hem en krijg een glimlach. ‘waarom houden jullie me dan tegen?’ hij haalt zijn schouders op en zegt wat tegen de man achter de balie. Hij knikt en geeft me een inschrijf formulier. Even blijf ik de man iets langer aan kijken. Ik schrijf alle informatie op het formulier en lever het in. Ik krijg een fel papier en dan een zakje met geld. ‘voor een nieuwe outfit’ even voel ik de woede omhoog komen. Die man gaat te ver. ‘bedankt’ zeg ik dan poeslief. Hij pakt mijn arm beet en trekt me een beetje naar zich toe. ‘ik hoop dat je er iets voor komt dat bij je lichaam past’ hij likt over zijn lippen en kijk naar beneden. Ik ruk me los en loop met Tiger op mijn hielen weg. ‘hij heeft wel een beetje gelijk’ ik draai me om en wil Tiger een mep verkopen als hij me al een winkel in heeft geduwd.
Uiteindelijk had ik een nieuwe headset en een hele andere outfit gekocht. Het was futuristisch en zat perfect om mijn lichaam. Ik moest er erg aan wennen maar volgens Tiger zag het er super uit. En laat ik hem daar in nou net geloven. Ik zwaai naar Wayne die net uit de Mecha klimt. ‘we doen mee met het toernooi!’ roep ik uit. Hij roept het uit en begint te lachen. Zijn lach verdwijnt abrupt van zijn gezicht en hij valt op de grond. ‘Wayne!’

Reageer (1)

  • Paddo

    OH OH!! WAYNE GAAT NEER!! K.O.!! xD Ogh, dat wist ik eigenlijk al :P:P:P:P:P:P MIJN BEURT!! xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen