Foto bij '8'

Er wordt aan me getrokken en ik doe mijn ogen langzaam open. ‘ja Wayne, wat is er?’ mompel ik terwijl ik me omdraai. Wayne kijkt me even aan en zegt; ‘Waarom sloeg jij die man? Waarom hij jou daarna aardig in bed leggen?’ ik kijk even op. ‘ten eerste sloeg ik hem omdat ik daar een goede reden voor had, en ten tweede omdat hij de zoon is van een oude vriend van mij…’ even voel ik de tranen weer in mijn ogen steken. Wayne strekt zijn armen uit en knuffelt me. De deur gaat weer open en de jongen komt binnen met een schaal eten. Wayne laat me los en pakt gelijk twee broodjes van de schaal. Hij gaat op de kruk zitten en begint gelijk zin broodjes op te eten. Ik sla het over en ga weer bij de Mecha zitten. Er moest nog zo veel gebeuren. Maar boven alles wilde ik dat hij het zou doen. Ik leg mijn hand op de Mecha en sluit mijn ogen. ‘doe het’ zeg ik in gedachten.
Het was nu al 2 dagen later. Ik hang vermoeit op de Mecha. ‘lukt het nog steeds niet?’ ik schud mijn hoofd en kijk naar de jongen. ‘Tiger, hoe vaak moet ik het nog zeggen?’ hij lacht even. ‘ik vind het heerlijk als je me bedreigt en dat weet je’ ik voel een schokje van vernedering door me heen stromen. Hij was bijna het tegenovergestelde van zijn vader. Kenia was een goede man geweest. Hij had me alles geleerd over Mecha ’s en reparatie. Daarentegen was Tiger hier een versierder, hij wist altijd wel iemand te verleiden of te charmeren. Maar ik was er tegen bestand. ‘kijk niet zo op mijn vingers’ ik sta op en voel dat hij wel erg dicht tegen me aanstaat. Hij heeft zijn hand aan beide zijden van mijn hoofd gelegd. Ik leg mijn eigen handen op de Mecha en voel de voor mij nu bekende kleine schok. De arm gaat omhoog en duwt Tiger van me weg. Ik haal mijn hand eraf en draai me weer om. Mijn mond zakt open en mijn ogen worden groot. ‘het is gelukt’ zeg ik zacht. ‘Tiger, het is gelukt, hij doet het!’ ik spring in zijn armen en juich het uit. ‘Ik moet Wayne halen’ ik trek me los en laat hem alleen achter. ‘vandaag gaan we de Mecha echt testen Wayne, en jij mag hem besturen’ zeg ik met een brede glimlach aan. We lopen naar de Mecha en ik help hem er op. De adrenaline stroomt door mijn aderen als ik bekijk hoe Wayne hem aan doet. Er komt een rode gloed overheen. Dat is raar, dat zou hij niet moeten doen. Hij doet een paar vechtbewegingen en ik kijk hem verbaast aan. Dat hij dat weet als klein jochie. Ik draai me om en loop met Tiger achter me aan weg.

Reageer (1)

  • Paddo

    0.0 YEEEEEEEEY!! NEXT xDxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen