Foto bij 001 The taste of blood

Het was mijn beurt om de wacht te houden. Niet dat er iets zou gaan gebeuren. Ik likte mijn droge lippen. O wat had ik zin in wat actie. Ik streelde mijn chakra zwaard. Het ijzer glimde in het licht van de maan. Ik hoorde een tak breken achter me. Ik bewoog niet. twee shurikens vlogen op mij af, maar die ontwijkte ik zonder problemen. Ik hoorde iemand wegrennen. Ik rende achter hem aan. De persoon voor mij struikelde en viel op de grond. de maan scheen op zijn gezicht. Ik hield mijn zwaard tegen zijn nek. Ik kon nu duidelijk zien hoe hij eruit zag. Hij was jong, niet zo jong, maar wel jong. 'Dacht je dat ik zo makkelijk neer te halen was? sukkel.' Zei ik fluisterend in zijn oor. De jongen begon te zweten. 'l-laat me g-g-gaan' kreeg hij moelijk uit zijn mond. Ik drukte mijn zwaard harder tegen zijn nek. 'Denk je dat ik dom ben oetlul?!' Riep ik in zijn oor. Ik werd weer eens voor aardig aangezien. Ik haalde een kunai uit mijn zak en sneed een vinger van zijn hand af. De jongen schreeuwde. 'Ok ik zeg alles!' riep hij wanhopig. 'm-mijn missie was om de locatie van Orochimaru's schuilplaats te vinden.' Ik keek hem duivels aan. 'Dat is je dan gelukt. Gefeliciteerd.' Ik schopte in zijn buik. 'Je snapt nu vast wel dat ik je niet kan laten gaan.' Ik lachtte gemeen. Ik pakte mijn fles water en dronk het helemaal leeg. Ik keek de jongen recht aan. 'Nice meeting you bitch.'zei ik doodleuk. 'Water release: Bullet Technique!'

Ik liep de schuilplaats binnen. Ik was nat. Misschien had ik teveel water op die eene jongen afgevuurd. Het was wel een leuk gezicht. Ik liep naar een water poeltje. ik spoelde wat bloed uit mijn haren. 'Je hebt alweer iemand gedood hé?' Ik stond op en keek Kabuto aan. 'Ik had gewoon effe zin in wat bloed.' Ik lachtte bij de gedachten. 'Het bloed stond sexy in je haar Schatje.' Zei hij Creepy. WTF?! Omg.......Ik trilde. 'Laat me met rust fuckface!' riep ik terwijl ik nog steeds trilde bij de gedachten dat Kabuto me probeerde te versieren. Alweer. Kabuto lachtte creepy naar mij. Ik liep snel weg. Ik wilde geen moment meer in zijn buurt zijn. Vanaf de eerste dag dat ik in dienst ging bij Orochimaru zat Fuckvieroog mij te versieren. Ik snap echt niet wat hij in mij ziet. Ik ging mijn kamer binnen. Ik pakte een doekje uit mijn zak. Ik rolde het uit en pakte de vinger die erin gerold zat. Ik legde de vinger voor mij neer. Dit was de vinger van die jongen. Ik tekende een cirkel om de vinger heen en concentreede mezelf op de vinger. Ik ademde in en uit. Ik pakte de vinger, stopte hem in mijn mond en begon te zuigen. Het is misschien vies, maar restjes chakra zaten nog in die vinger, en als er chakra inzit dan zitten er ook jutsu's in. Ik spuugde de vinger uit. Hmmm geen interresante nieuwe jutsu's. jammer ik had wel zin in een nieuwe leuke KILL jutsu. Ik ging op me bed liggen. Ik was helemaal nog niet moe. Ik had zin in iets wilds! Alsof hij mijn gedachten had gehoord stoormde Sasuke mijn kamer binnen. Zijn gezicht was zo rood als die van een tomaat, en zijn ogen konden zich niet op één punt focussen. Hmmm er was iets met hem. Het dringde pas tot mij door toen ik hem een bier blikje zag vasthouden. 'Omg Fuckface Sasuke ben je dronken?!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen