Foto bij (13) Meeting people...

Veel reacties = meer hoofdstukjes... ^-^

'Georg, Jojo, sorry, maar straks gaan jullie je moeten bezighouden. Niemand mag in de keuken als Sarah en ik bakken.' zei ik glimlachend. 'En waarom niet?' vroeg Georg. 'Het zijn onze eigen recepten, die geven we niet prijs.' zei ik glimlachend. 'Ga je morgen dat rokje aandoen, dat eerste dat ik gekocht heb voor je? Ik heb het je nog niet zien dragen.' zei hij. 'ik heb het wel al gedragen, toen ik met Bill en Sarah ging shoppen.' verdedigde ik mezelf. 'Maar ik heb het je er nog niet ingezien.' zei hij. 'En je had een modeshow beloofd.' zei hij. Ik keek hem verontwaardigd aan. 'Die heb je geëist, maar goed, ik ga het aandoen.' zei ik. Hij grijnsde. 'Niemand nodig om te helpen ...deeg maken of zO?' vroeg hij. 'Doe geen moeite, zelf ik mag er niet bij zijn.' zei Jojo zuchtend vanuit de zetel. Georg ging naast hem zitten. 'Doen ze altijd zo lastig?' vroeg hij. Jojo knikte. 'Het wend.' zei hij zacht. 'ooit.' ik lachte. 'Zagen jullie twee altijd zo veel?' vroeg ik toen ik tussen hun hoofden ging hangen. 'Maar goed, jullie willen helpen?' vroeg ik. Georg glimlachte. 'Jullie mogen..de afwas doen. Sarah en ik hebben er een hekel aan.' zei ik snel. De jongens keken me aan. 'Hé, dat is..-' 'Tutut! geen tegenspraak. Je wou helpen, je mag helpen, je gaat helpen.' zei ik snel terwijl ik de potten begon uit te halen.

Bill en Tom kwamen zuchtend binnen. 'Hoeveel taarten gaan jullie maken? Voor elk 1 of zo.' vroeg Tom terwijl hij een doos op tafel zette, en om een andere ging. Bill zette er ook een op tafel. 'Ik was niet zeker wat we in huis hadden, dus heb ik een paar dingen mee, voor 2 verschillende taarten. Je weet maar nooit dat ze de eerste niet lust.' zei Sarah. Tom rolde met zijn ogen toen hij de derde op tafel zette. 'OPgepast voor de eieren! anders kan je er nog eens om.' zei ze zacht. Ik glimlachte. Sarah was terug.

Reageer (8)

  • Inifinity

    Taart ... Jummie!! :Y) :9~

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    leuk!!!!!!!!!!!!!!!
    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • VisualkeiLove

    Aww awesome verhaal^^ snel verder :3

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    hahah snelll verderrr ":)

    1 decennium geleden
  • darksunside

    snel verder(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen