Foto bij (13) Meeting people...

Melanie..

'Gaan we shoppen?' vroeg ik. Tom was aan het telefoneren. 'Nope.' zei Tom plots. 'Hé? Waarom niet?' vroeg Bill, even verontwaardigd als ik. 'Omdat we babysitten.' zei hij kortaf. 'En op wie dan wel?' vroeg Bill. 'Melanie.' zei Tom. Bill lachte. 'tuurlijk. Hoe lang blijft ze?' vroeg hij. Ik keek hen verbaast aan. 'Een week of zo. Normaal zou ze bij mam blijven, maar mam zei dat ze zich niet goed voelde of zo. Normaal is ze superblij als Melody langs komt.' zei TOm, maar verder koesterde hij geen argwaan. 'Wie is het nu? Melanie of Melody?' vroeg ik zacht. 'Melanie is de naam die tante en nonkel haar gegeven hebben. Wij noemen haar Melody. Ze zingt bijna zo graag als ik.' zei Bill lachend. 'Jullie nichtje komt ook logeren?' vroeg Sarah. 'Moeten wij dan niet..op hotel of zo.' vroeg Jojo. 'Nee hoor, Ik ga mezelf wel opofferen om bij TOm te ..neeh, dat ga ik niet doen. We gaan haar in Gustav's kamer leggen, die slaapt hier bijna nooit.' zei Bill. Het was veiliger om niet bij TOm te slapen, zijn kamer was verschrikkelijk, en geen van ons durfde het aan om de kamer door te lopen om het raam open te zetten. Ik vroeg me echt af hoe TOm daar kon ademhalen, laat staan slapen. 'Wanneer komt ze?' vroeg Georg. Hij was zo stil geweest, ik was bijna vergeten dat hij er ook was. 'Morgen, daarom kunnen jullie dus niet gaan shoppen, want jullie moeten helpen dingen klaarzetten.' zei Tom. 'Zoals?' vroeg ik. 'Ze houdt van taart. Zelfgemaakte taart, en Bill en ik kunnen niet koken.' hintte hij. 'Gaan wij ons daar mee bezig houden?' vroeg ik aan Sarah. Ze knikte. 'Tom, jij brengt me naar de winkel.' zei ze bazig. Tom keek haar uit de hoogte aan. 'Wat?' vroeg hij. 'Alsjeblief?' ze vroeg het op zo'n zielig pieptoontje dat zelf TOm. 'TuurlijK.' mompelde. Ik glimlachte. als ze iets wilde van een jongen zou ze het krijgen ook. 'Jij weet best wat je nodig hebt zeker? Ik zou voor Choco-Fam 2 gaan.' zei ik met een knipoog. 'Voor wat?' vroeg Georg. 'Onze recepten en hun namen zijn geheim. Wij kennen alle ingrediënten, werkwijzen en zelf afgekorte namen van buiten.' zei ik glimlachend. 'En als we het vergeten..ik heb het allemaal in mijn mini-privé-kookboekje staan.' zei ze. juist ja, dat ding met dat hangslotje...

Reageer (6)

  • darksunside

    dat meisje op die foto heeft echt mooie ogen

    snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • HappyFruits

    snel verder! plz :)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    aahhh verderr pleasee :)

    1 decennium geleden
  • ClickClack

    aaahh snel verder!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen