Foto bij Talent 85

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (54)

  • Directioner5

    Call me maybe vind ik een zaaalig liedje xD

    Euhmm, vraagjes...

    * Was dit je eerste verhaal op quizlet?
    * Heb jij vandaag een 1 aprilgrap uitgehaald? ;)
    * Hoe heb je One Direction leren kennen? Via x-factor, een vriendin,...

    Snel verder!! ^^

    1 decennium geleden
  • iSwag

    Emmm, Apps weet ik wel want ik heb zelf ook een iPhone. Zelf vind ik temple run leuk en whatsapp is natuurlijk een musthave. Eh, de twitter en de tumblr app en spelletjes zoals mega jump en pig rush. Instagram is ook leuk, daar kun je foto's op bewerken en ze met anderen delen. Heel veel sterren hebben ook een instagram en die uploaden daar ook foto's op wat leuk is. Ik heb Ellen's know or go app ook, ik weet niet of je da spel kent van the ellen show, maar die app is daar dus van. Als ik jou was zou ik ook een app van je telefoonprovider nemen, ik heb bijvoorbeeld telfort en dan kun je precies zien hoeveel sms'jes en belminuten je nog hebt, erg handig. Een app die we ook erg grappig vinden is vidrythm, en verder gewoon spelletjes die jij leuk vind. Ik heb ook een zaklampapp, handig als het donker is haha. Verder heb ik nog de 9292 ov app, zodat je kunt opzoeken welke bussen enzo er rijden. Ehhh, de 9GAG app is ook leuk en ik heb laatst ook een app ontdekt die heet sms Daves en die is echt geniaal, je kunt er ook foto's bewerken dat er bijvoorbeeld een trollface in staat haha.
    En verder zou ik als ik jou was in de app store kijken bij de tops, wat er staat.

    Xxx

    1 decennium geleden
  • pienbikkel

    meer please. ik haat kca want dan zie ik niall en dan moet ik huilen. "zucht"

    1 decennium geleden
  • SquirrelLove

    laat het goed komen!!!!(:

    uhm... mijn smaak weet ik niet of jou smaak is maar...

    30seconds to mars - this is war
    30seconds to mars - hurricane
    30seconds to mars - the kill

    ^^

    1 decennium geleden
  • sexbombcody

    Whatsapp! En Temple Run! Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen