Foto bij (10) Noooo!!!

Bill kwam zonder Boe of ba op mijn schoot zitten, ik knipperde met mijn ogen. 'Wat zijn we van plan?' vroeg ik verbaast. Bill glimlachte. 'ah, niet moeilijk doen. Ik mag toch wel bij mijn zusje op schoot zitten zeker?' vroeg Bill zeker. 'ZEker.' zei Sarah. 'He,jij hebt zijn gewicht niet op je hé.' zei ik. 'Irrelevant.' mompelde ze lachend. 'Dus ze is vanaf nu benoemt tot kleine zusje? Leuk.' zei Tom, hij grijnsde. 'Als jou grote broer, beveel ik je een blikje cola uit te halen voor me.' zei hij. Ik glimlachte vriendelijk. 'Oh, tuurlijk.' ik stond recht, Bill viel op de grond, klagend. Daarna ging ik weer zitten. '1. Jij moet vriendelijk zijn voor je kleine zusje en haar niet commanderen. 2. Ik ben je zusje niet.' Zei ik. TOm grijnsde en plofte een Kussen tegen mijn hoofd. 'Dan moet ik dus niet meer vriendelijk zijn voor je!' riep hij lachend uit. net voor ik me in het kussengevecht wou storten, viel Sarah me op, om gelijk welke reden. Ze keek naar ons drieën en glimlachte licht. 'Waat?' vroeg ik onelegant. 'Niet boos zijn, niet slaan, maar jullie drie lijken écht goed op elkaar.' zei Sarah. Bill, Tom en ik staarden haar aan, in haar opzicht waarschijnlijk met dezelfde vreemde blik op onze gezichten. 'Sarah. De kans dat ik het zusje van Bill of TOm zou zijn is ... heel erg klein.' mompelde ik zacht. 'En.' zei Tom. Ik keek hem raar aan. 'De kans dat je het zusje bent van Bill EN Tom/mij is heel erg klein. Bill en ik zijn bij mijn weten nog steeds broers.' zei hij. Ik keek hem aan, en daarna naar Bill. 'Inderdaad, nu je het zegt, jullie hebben inderdaad wel wat trekken die op elkaar lijken.' Ik kreeg van 2 kanten een kussen tegen mijn hoofd, maar ik was zelf ook niet ongewapend. En ik had Sarah aan mijn kant...

Reageer (5)

  • AlreadyGone

    Leuk!
    Snel verder! (flower)
    x

    1 decennium geleden
  • Assje

    Gaat ze volgend hoofdstuk naar haar mama? -PuppieEyes-. Ik wil echt weten van wie ze het zusje is, ookal heb ik al zo'n vermoeden ;D
    Je schrijft echt super leuk btw! (flower)
    Ga je heeeeeel snel verder? :)
    Xxx

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    jaaaaah kleine zusje ban bill EN tom.
    maar ze moet nu echt verder op zoek gaan(flower)
    ik wil weten of het echt zo is.
    snel verder.

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    hahaha egt leukk :)

    verderrr :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen