Foto bij Change 2

Het is zover. Ik zit naast Angel die niet kan wachten. 'Ik heb gehoord dat het een hele gezellige klas is' zei ze. Ja dat geloof ik vast wel. Ik heb vannacht bijna niet geslapen omdat ik zo zenuwachtig was en omd... Mijn gedachten werden onderbroken door veel lawaai. De Ierse klas was aangekomen. Ik stond te wiebelen op mijn stoel toen ik ze binnen zag komen. Ik bestudeerde ze even. Dat meisje ziet er wel aardig uit, oh en dat meisje ook. De jongens waren oke, maar er zat éen iemand bij die me het meest opviel. Hij had blond haar, was niet heel groot maar wel schattig. Ik was hem zo aan het bestuderen dat ik niet doorhad dat hij intussen ook al naar mij aan het kijken was. Hij zwaaide en toen hij doorhad dat ik er niet bij was met mijn gedachten liep hij naar me toe. Ik was zo in mijn gedachten verzonken dat ik niet door had dat hij naast me was komen staan.

Toen de rest ook een plek had in dit mini-klaslokaal, begon mijn meester te praten. 'Welcome! Welcome to Holland' 'Oh gosh, gaat hij engels praten' hoorde ik Angel zeggen. 'Today there will be pares made' 'Pares? Wat is dat!?' gilde Angel. 'Dat zijn tweetallen zeg maar' 'Through tickets, you will be linked to someone and that person will be your partner throughout the week and will be staying in your house too' Zo te zien was iedereen heel erg enthousiast want iedereen begon te klappen en te praten. Onze meester deed alle namen in een hoed en ging langs alle kinderen uit de Ierse klas. Iedereen trok een kaartje maar ze mochten hem nog niet lezen. Angel en ik waren ondertussen druk aan het praten over de klas. 'Hoe oud denk je dat ze zijn?' vroeg ik. Net toen Angel wilde antwoorden, antwoordde onze meester al met 'ze zijn ongeveer 2 jaar ouder dan jullie dus ongeveer 15 jaar' We knikten goedkeurend en gingen staan. 'Find your partner!' riep onze meester. Eigenlijk was het best onhandig gedaan, want we wisten elkaars namen nog niet. Alle Ierse mensen keken verward naar hun blaadje en riepen die naam maar in de hoop ze te vinden. Plots hoorde ik mijn naam. 'Brigitte! Brigitte! Brigitte!' Ik keek achter me en keek gelijk recht in de ogen van die blonde jongen. Hij had door dat ik Brigitte was en stak zijn hand uit. 'Are you Brigitte?' vroeg hij. 'Yes I am, who are you?' ' My name is Niall, Niall Horan. So you are going to be my partner!' lachte hij. Ik lachte maar terug. Dit was niet wat ik verwachtte, maar het was in ieder geval beter dan een loser.

Reageer (13)

  • Lovex3

    Abo! (:

    1 decennium geleden
  • Cookixlover

    super!

    1 decennium geleden
  • Scriptette

    OMG ik droom gewoon weg haha

    1 decennium geleden
  • lakeishax

    Het is echt zo leuk, ik wou dat het mij overkwam!

    1 decennium geleden
  • heycatnipp

    oee begint leuk
    aboo!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen