Foto bij Change 1

Situation.

Zuchtend zette ik mijn tas op tafel, nog maar 5 minuten les.
Dit ben ik, Brigitte. 13 jaar, een verlegen, niet al te groot meisje met lichtbruin haar.
Al levenslang is Angel mijn beste vriendin. Sinds de 1e schooldag op de peuterspeelzaal al. Volgens mij klikte het meteen, maarja, ik herinner me er niet veel van. Ik kan me in ieder geval geen leven zonder haar voorstellen.

YES! Eindelijk ging daar de bel. Angel stootte me aan. 'Ben je nog zenuwachtig voor morgen?' vroeg ze. 'Nee, niet echt' antwoordde ik, maar dat loog ik. Ik ben namelijk echt vreselijk zenuwachtig. Met school hebben we namelijk een project met Ierland. Morgen komt een Ierse klas naar ons toe. Ze blijven hier een week en je wordt opgedeeld in tweetallen en ik wil écht bij een leuk iemand komen, anders zit ik een week vast aan een loser. Oh, en dan moet die loser ook nog eens een week bij mij komen logeren. Wie heeft dit project eigenlijk bedacht? Waarom zou iemand een week lang met een vreemde willen zitten? Waarom zou een Iers iemand naar Nederland willen komen? Maarja, je komt er niet onderuit. Het logeerbed staat al klaar maar alleen mijn brein nog niet. Kayleigh heeft hier geen problemen mee. Ze is zo spontaan als ik weet niet wat, en ook nog eens best knap. Knapper dan ik in ieder geval. Afwachten moet ik dus tot morgen...

Reageer (10)

  • QuinsyxNiall

    abo leuke story ookal is dit nog maar het begin

    1 decennium geleden
  • Morgane

    Abo!! ;D

    1 decennium geleden
  • Missbvd

    abo gedaan xD

    1 decennium geleden
  • CharrStarrrr

    tuurlijk neem ik abo ;)

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    aboo (H)
    nu ff snel alles inhalenn (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen