Foto bij 049 Charlie McFly

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • xflash

    I love this storyyy !

    xo

    PS: Jij bent echt een van de weinige mensen die zijn vrolijkheid in een verhaal stopt LOVE IT !

    1 decennium geleden
  • RandomnessXx

    landde we eindelijk op LAX. (Dat doet me weer denken aan een liedje (: ).

    mij deed het denken aan laxeermiddel maar ik ben gewoon raar (;

    1 decennium geleden
  • Judithjjeee

    ooohw leeeuk haha jij met je Sheldon xD
    ik vind ben je happy? meal? nog steeds leuker haha
    volgende reactie wordt langer maar nu ga ik ff snel nog jou volgende hoofstukje lezen :P
    xxx

    1 decennium geleden
  • Shinyworld

    jou story is veeeeeeet coool! echt fantastisch! fenomeNIALL fabeLOUIS amaZAYN brilLIAM!!! extraordinHARRY!!!!!!!!!! snel verder want dan kan ik verder lezen!!!! ik is vrolijk!! (komt deels door jou story!!!)(veel uitroeptekens hé?, dat maakt niet uit! ze zijn cool!!! dus omdat ze zo cool zijn, nog een heleboel uitroeptekens;)
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (veel he XD)
    snel verder, want ik looooove je story KUUUDOvoorjou!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • SaarJulia

    Ik ben gisteren aan je verhaal begonnen en vanochtend kwam ik bij je laatste hoofdstuk aan.
    and i can say: i like it (:
    ik hoop dat je snel verder gaat (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen