Foto bij Confusing feelings - Harry Edward Styles - 1

Lachend rollen Courtney en ik over het bed. We stoppen met rollen als we precies op het punt zijn waarbij we elkaar diep in de ogen kijken en drukken dan onze lippen passievol op elkaar. Voorzichtig duwt Courtney me van zich af. Ze kijkt me verdrietig aan. 'Wat is er? Heb ik je pijn gedaan?' ze schud haar hoofd. 'Wat is er dan?' ik pak haar hand vast die ze uit de mijne trekt. 'Harry, ik ben ontzettend verliefd op je maar wij kunnen niet samenzijn' zucht ze. 'Wat?' 'Ik ben moslim en ik word over twee maanden uitgehuwelijkt' Ik trek haar in mijn armen. 'Weet je zeker dat je dat wilt?' ik sla mijn armen om haar heen. 'Ja, ik wil mijn ouders niet teleurstellen, ik hou erg veel van ze' ik knik begripvol. 'One last kiss?' 'Graag' ze drukt haar lippen op de mijne. 'Ik hou van je' fluistert ze in mijn oor waarvan de haartjes op mijn nek overeind gaan staan. 'Ik hou ook van jou' 'Vrienden?' vraagt ze voorzichtig. 'Beste' eigenlijk best wel raar dat we dit zo doen, maar we blijven vrienden. Misschien zelfs wel Friends With Benifites. Courtney's telefoon gaat. 'Hoi pap!' ze praat wat in het turks en sluit na een aantal minuten het gesprek af. 'We gaan dit weekend naar hem toe om hem te ontmoeten' zucht ze. Ik veeg een aantal tranen weg uit haar ooghoeken. 'Alles komt goed' en ik druk nog een kusje op haar voorhoofd.

Soo, als jullie dit niet leuk vinden, of voor de turkse meisjes die dit beledigend vinden, please tell me! Dit was het eerste beste wat in me opkwam.
Hope you liked it. And I'M BACK BABY!
Lots of love
Destiny (heart2)

Reageer (6)

  • LStyles212

    aboo (H)
    veryy late,maar beter laat dan nooit toch ??:$

    1 decennium geleden
  • ShadeOfMusic

    snel verder <3
    lijkt me een goed idee MeAndHarry
    goed geschreven <3

    1 decennium geleden
  • BiekeexWorld

    snelverder! (:

    1 decennium geleden
  • ZAYNMARRYME

    OMG en dan is degene die met Courney trouwt ZAYN!!!! Want hij is ook moslim.

    1 decennium geleden
  • HoranHug

    Ik vind er niks mis mee hoor (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen