vervolg :D
hoop dat hij nog leuk is ;)
xXx

laat reactie achter =]


needles and pins
''op je schouderblad?'' vroeg ze. je knikte. ''linker of de rechter schouder?'' je keek ff op beide schouders maar wist het nog niet zeker. ''siham romy! kom uns crisis hier!'' siham en romy kwamen naarje toe. ''wat voor crisis?'' vroeg romy. je wees naar de tekening. ''hij is wel mooi'' zei siham. ''ja maar hij moet op mijn schouderblad alleen ik weet niet welke kant:P'' zei je.''ik dacht aan de rechterkanf'' en je wees naar je rechterschouder. ''perfect'' riep romy. ''ja ik vind dat hij daar mooi zal staan'' voegde siham er ook nog ff aan toe. ''dan de rechterkant'' zei je tegen charissa. ze knikte. ''ow trouwens dit zijn mijn beste vriendinnen, dit is siham en dat is romy, meiden dit is charissa, ze komt binnekort ook ff langs ons;)''zei je. ''gezellig''antwoorde siham. ''dat gaat echt hartstikke leuk worden'' voegde romy er nog aan toe. je moest op een stoel gaan zitten, en je moest je trui uitdoen, gelukkig had je er een topje onder.ze trok de tekening over en vroeg of hij zo goed zat. je knikte hevig. ''mooi'' zei ze dan kunnen we nu beginnen, ze haalde het naald-apparaatje en de inkt. er zouden niet veel kleur komen alleen de roos zou rood worden. de vogels zouden wit worden, omdat het duiven moesten zijn. en de tekst in zwart en de rest een betje grijs, de steel van de roos zou ee beetje groen worden. in het begin deed het pijn, maar al gauw deed het niet meer z'n pijn. na een half uurtje was alles klaar. je bekeek het in de spiegel het was prachtig. je rekende af, en charissa deed nog een soort plastic over de tattoo omdat hij nog nat is, over 2 uurtjes mocht het deraf. je gaf charissa nog je nummer en zij gaf die van haar aan jou, namen afscheid en vertroken, buiten keken jullie of je een van de jongens niet zagen, en liepen weer verder. ze mochten van niets weten.

heey mensen wou jullie even vragen of jullie ook mijn andere serie willen maken:$ hij wordt heel slecht gemaakt, en dat is niet zo leuk:(
er in zullen heel wat beroemdheden komen
zoals van th, etc etc plz maak hem :$
hier is de link
http://www.quizlet.nl/quiz/246754/knight-rider-part-1/

Reageer (13)

  • magiclove

    kei goed!
    ik hoop dat je snel verdergaat!
    hij is super!

    1 decennium geleden
  • barbara

    ga snel verder!!

    (H)(K)(flower)

    1 decennium geleden
  • Kyuhyun

    verder

    Xx(K)

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    verder!!!!!!!!
    echt super!!!!
    kuzzie smij(H)

    1 decennium geleden
  • FannieJJ

    Deze is egt super !!
    dus snel verder :D

    xox'FannieJJ

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen