vervolg:D (yeah)
als ik over een uurtje ongeveer meer als 5 reacties heb dan zet ik het vervol ger al op;)
xXx

i love you all so leave a message :D


a tattoo
jij: ik wil een tattoo. siham: dat zal je moeder nooit goed vinden. romy: en dan ook maar zwijgen over wat georg er van zal vinden. jij: maar wat als ze het niet komen te weten?zei je met een super grote grijns op je gezicht. siham en romy grijnsde met je mee. romy: eigelijk mag dat. siham: ze heeft gelijk. jullie keken elkaar aan, en rende toen samen naar de tattoowinkel. jullie stopte voor de winkel. romy: maar moet je daar niet ouder voor zijn? siham: romy? kijk naar der, ze ziet eruit als een van 18 dus ze zal er zeker wel een krijgen, zolang hun maar geld verdienen. romy: ja das waar. jullie liepen naar binnen, en keken naar de muren waar over mensen zijn gefotographeerd die een tattoo hebben. er kwam een meisje aangelopen. ze stelde zich voor als charissa. ''wie van jullie mag ik helpen?'' ''mij'' antwoorde je verlegen. ze knikte vriendelijk en nam je mee naar de tekentafel. siham en romy gingen tijdschriften bekijken. ''zeg maar waar je zelf aan dacht'' zei charissa vriendelijk. ''nou kijk'' zei je.''ik ben nog geen 18 maar ik zou heel graag een tattoo willen, wat me door deze moeilijke periode heen kan helpen'' ''nou als je hem bijvoorbeeld op je schouder laat zetten mag zet mag dat zeker alleen op plaatsten waar hij duidelijk te zien is mag dat niet'' zei charissa. je knikte. ze pakte een wit blaadje.

Reageer (11)

  • Vervain

    Snel veder! <3.

    1 decennium geleden
  • Silencee

    Super!! snel volgende XD

    xx

    1 decennium geleden
  • Scarhead

    Verderr<3
    x__

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    verder!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen