vervolg!
srry dat het zo lang duurde
(K)
samantha

laat reactie achter ^^


singing together?
siham: dus gaan er singstar spelen?:D jij: jaa dat vind ik nou eens een goed idee. bill: ik doe mee!. georg: ik ook. tom: ik ben voor! gustav: ja dan moet ik ook meedoen xD romy startte de play station op. en deed de singstar cd derin. ze startte het spel op. we zouden steeds met 2 personen zingen, dus een duet. we trokken briefjes om te bepalen wie mochten en die als eerst mochten. tom zou de briefjes trekken. tom: gustav mag ik tromgeroffel?. gustav tikte snel met zjin vingers op tafel, zo ontstond er een tromgeroffel effect. tom: en de gelukkige winnaars zijn geworden....bill en shanti.!! yay applaus! bill: haha ik mag lekker eerst *steekt tong uit tegen tom* tom: tssss! jij: weet je ik heb alweer spijt..romy: waarom? jij: omdat ik vergeten was dat als ik meedoe met dit, dat jullie mij horen zingen, en dat is nu juist het probleem.:P georg: nee nu moet je ook gewoon meedoen! jij: okej okej rustig, ik doe al mee:P. je pakte de rode microfoon. en bill pakte de blauwe. we lieten het spel kiezen welk nummer we gingen zingen. je was zo nerveus, om naast bill te zingen, hij zou jou horen. misschien klinkt het dadelijk supervals en dan praat hij niet meer tegen me, ging er door je heen. je zette van deze gedachtens af en schraapte je keel. opeens klink er een geluid wat als teken gaf welk liedje jullie gingen zingen het was geworden......

Reageer (14)

  • MrsGrey

    ik zou nooit gaan zingen met iemands bij zyn.miss 1 iemand das all genoeg. ;)

    1 decennium geleden
  • Silencee

    Super!!!

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • Pasiphae

    VERDER!!! <33333 X. Dinges

    1 decennium geleden
  • barbara

    Welk nr. gingen jullie zingen ik ben nieuwsgierig xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen