Day two || Tuesday April 3rd
You may like this chapter
It's very long and... you'll see
14:15
'Waar kan ik u mee helpen?' vraagt een aardig uitziend meisje. 'Wij willen graag weten wie haar familie is want ze is geadopteerd' is Noah me voor en ze wijst naar me terwijl ze doorratelt. Het meisje kijkt ons vriendelijk aan. Ik kijk verontschuldigend naar haar en snoer Noah de mond door mijn hand erop te leggen. 'Wat ik wilde vragen is of dat je misschien mijn echte familie zou kunnen opzoeken' 'Natuurlijk kan ik dat. Zou ik misschien je paspoort mogen?' Ik open mijn tas en haal mijn paspoort eruit. Het meisje neemt hem aan en opent hem. Ze kijkt op het beeldscherm en tikt iets op het toetsenbord. Mijn adem stokt in mijn keel als ik toekijk hoe de mond van het meisje openvalt. 'Ze leven niet meer hè?' raad ik paniekerig. Zonder een emotie op haar gezicht schud de vrouw haar hoofd. 'S-S-S-Styles' stottert ze. 'Je broertje is Harry Styles' Ze priemt met haar vinger naar me. Ik kijk haar verbaasd aan. Dus Noah had toch gelijk? Noah lijkt precies hetzelfde te denken want ze kijkt me triomfantelijk aan. 'Ik zei het je toch!' lacht ze. 'En mijn moeder?' vraag ik. 'Anne Cox' is Noah het meisje voor. Ik geef haar een boze blik en met een onschuldig gezicht neemt ze plaats op een stoel en steekt haar duim in haar mond. Ik kijk haar blij aan en ga verder met mijn gesprek met het meisje. 'Mag ik haar bellen?' vraag ik. Het meisje knikt hevig en geeft een telefoon aan mij. De telefoon wordt in mijn handen gedrukt en ik hoor hoe een toontje wat betekend dat hij over gaat. 'Met Anne Cox' zegt een vriendelijke stem. 'Mam?' vraag ik onzeker. 'Gemma?' vraagt ze ook een beetje onzeker. 'Nee, ik ben het, Lexi'
Reageer (10)
LoveIt! snel verder
1 decennium geledeni love it!
1 decennium geledensnel weer verder <3
aaaaaaaawwggh
1 decennium geledenWaarom nu stoppen!!! damn!!!
Gemeen!!!!!!
snel weer verder
(is de boodschap duidelijk(H))
I soooooo love your story!!!!!!
oeh, snel verder!!
1 decennium geledenkort stukje maar wel leuk
1 decennium geleden