Foto bij Proloog

Niall P.O.V

Met mijn veel te grote rugzak stap ik op mijn fiets. Doodnerveus fiets ik naar mijn nieuwe school toe. Ik ben 12 jaar en het is mijn eerste dag op de middelbare school. Ik open de deuren van de school en word omringt door mensen. Iedereen omhelst elkaar en vraagt over hun vakanties. Mijn vakantie was leuk, we zijn naar Frankrijk geweest en lagen iedere dag aan het strand. Wel iets vervelends is mijn lichhaam, het doet zo raar de laatste tijd. Ik loop de gangen door om lokaal 206 te zoeken. Als de zoemer gaat schrik ik me kapot. Iedereen loopt me bijna omver en ik kijk hulpzoekend om me heen. Ik klem me vast aan de reling van de trap en loop naar de 2e verdieping waar ik het lokaal al snel vind. Mijn mentor die ik al eerder heb ontmoet met de kennismakingslessen staat op iedereen te wachten, geeft me een hand en wijst me een plek aan waar ik plaats neem. 'Hoi' verlegen laat ik mijn tas op de grond zakken en ga op de stoel zitten. Ik schuif hem dan aan en richt me weer op de jongen waar ik naast zit, die een 'hoi' terugmompelt. 'ook goedenmorgen' zeg ik chagrijnig terug. Ik bekijk de jongen. 'Ik heet Horan, Niall Horan' ik probeer hem aan het lachen te maken wat is gelukt. Hij kijkt me voor de eerste keer aan waardoor ik smelt. Hij heeft een getinte huid en een lach om de hele dag naar te kijken. Hij heeft oorbellen in zijn beide oren en draagt leuke kleren. 'Ik ben Zayn' zegt hij kortaf en hij draait zich weer naar zijn vrienden die achter ons zitten.

Reageer (5)

  • Flammable

    Ik lees mee & neem een abo, mijn eerste story op mijn nieuwe account [:

    1 decennium geleden
  • Ilovemyself

    ^^
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Marieke1D

    Hahahaha omg snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • Kasabian

    omg, haha 12 jaar(: wel een leuk idee! x

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    12 jaar ,, wait wut ?
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen