3.2
Met een zucht stop ik als we bij de bosrand zijn aangekomen en en ga op de grond zitten. Liam gaat naast mij zitten en kijkt over het erg. " Waarom mag je die Ashley eigenlijk niet ? " Ik kijk hem aan en zucht. " Heb je haar nummerplaat gezien, misschien snap je het dan. " Mompel ik tegen hem, en zie hem naar Ashley's nummerplaat kijken. " Oké ik snap je. " Grinnikt hij, ik geef hem een stomp tegen zijn arm. " Zullen we anders terug gaan ? " Ik knik en al snel lopen we weer richting het huis. " Hé Liam. " Zegt Ashley met een knipoog. " Hoi. " Zegt Liam alleen maar, en loopt met mij mee naar het huis. Zuchtend open ik de deur, bang voor wat er gaat kopen. Ik kijk naar mijn shirt en merk dat ik mijn pyjama shirt nog aan heb. " Shit. " Liam kijkt me aan en ik wijs naar mijn shirt, waardoor hij begint te lachen. Ik voel mijn wangen rood worden en ren naar mijn kamer waar ik mijn normale shirt weer aan doe en weer terug naar beneden ren. " Toch maar wat anders aan gedaan ? " Liam grinnikt. Ik geef hem een por in zijn zij, waardoor hij een spastische beweging maakt en bijna tegen de muur aan knalt. Mijn lach inhoudend loop ik naar de keuken. Net als ik de keuken in wil lopen hoor ik allerlei stemmen. Ik wil me omdraaien, maar Liam houd me vast. Ik grom even, maar open dan toch de deur om nonchalant een beker met drinken te pakken. Het gesprek in de keuken valt gelijk stil als ik bezig kom, maar ik blijf de jongens negeren. Ik hoor een paar voetstappen, maar reageer er niet op. Het keukenkastje is ineens heel interessant geworden. " Het spijt me Amy. " Hoor ik Zayn zeggen. Ik draai me om en kijk in zijn ogen, waaran ik kan zien dat hij het meent. " Maakt niet uit, ik snap het wel. " Mompel ik zachtjes, waarna ik mijn laatste beetje drinken op drink en richting de deur loop, naar de woonkamer. " Stop nou Amy, het was mijn fout. Ik had het niet moeten zeggen. " Hoor ik Zayn zeggen, maar ik negeer hem. Tranen komen in mijn ogen te staan en net als ik mijn voet in de woonkamer wil zetten voel ik een hand rond mijn schouder die me terug trekt. De deur valt met een klap dicht, waardoor ik geschrokken omdraai. Zayn heeft me vast gepakt. " Wat wil je nou ? " Vraag ik hem en kijk hem doordringend aan. Hij slikt, waarschijnlijk heeft hij een brok in zijn keel. Strak kijk ik hem aan, en wacht tot hij gaat praten. " Het spijt me, ik dacht niet na en.. " Het laatste zegt hij heel zachtjes. Ik haal mijn schouders iets op, en kijk naar mijn schoenen. " Amy, het spijt me. Ik ben gewoon niet gewend om zo te werken, en ik nou ja eigenlijk we hadden gedacht dat we vakantie zouden hebben. " Mompelt Zayn. " Als jullie dat willen doen jullie dat toch lekker, dan doe ik wel alles. " Snauw ik naar hem. Ik ruk me los uit zijn greep en loop naar mijn kamer, waar ik de deur dicht trap en hem gelijk op slot doe.. Voetstappen komen de trap op, terwijl ik hoop dat diegene mij niet zal storen. " Amy, kom uit die kamer. " Hoor ik Liam's stem. Hij bonkt op de deur, maar ik reageer niet op hem. Het bonken houd maar niet op. " ROT OP ! " Schreeuw ik naar hem, en merk dat hij is opgehouden met bonken. Ik zucht opgelucht en laat mijn hoofd op het bureau vallen. Een harde bonk klinkt daardoor door de kamer, maar ik reageer er niet op. " Kom nou uit die kamer Amy. " Klinkt Liam's stem smekend. " ROT OP !" Komt in één keer uit mijn mond. Ik schrok van mezelf en doe gelijk mijn handen voor mijn mond. Ik hoor zijn voetstappen en de trap kraken, hij is weggegaan. Ik zucht nog een keer en laat mijn tranen over mijn wangen stromen. " Ik wou hem niet boos maken.. " Mompel ik in mezelf. Ik zet me normaal in mijn bureau-stoel en kijk naar het blad wat voor mij ligt. Er liggen een paar druppels op, maar meer niet. Ik pak mijn potlood en begin met tekenen. Regendruppels tikken tegen de ramen. Het getik van de regen op het dak, maakt me rustig. Ik kijk naar mijn tekening en zie dat er verschillende emoties zijn uitgebeeld door mensen. De meeste zijn verdrietig, maar toch zit er één blije tussen. Waarom ? Dat weet ik zelf niet. Ik zucht nog een keer hard, waarna ik gelijk op sta en mijn kamer deur open maak. Ik loop naar de badkamer, waar ik de douche aanzet. Ik pak mijn pyjama en schoon ondergoed en doe de badkamer deur op slot. Ik kleed me uit en kijk naar mezelf in de spiegel. Weeral die bloed doorlopen ogen. Ik scheur mijn blik los van de spiegel en ga in de douche staan, waarvan het water lekker warm is geworden. Warme stralen komen op mijn rug. Genietend was ik mijn haar en blijf een tijdje onder de douche staan.
--
Vinden jullie deze drama nog wel leuk ? Want ik heb het gevoel alsof het heel erg ééntonig word..
Reageer (8)
die drama vind ik wel leuk hihi
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenHet blijft super leuk!
XX
Het is echt niet erg hoor, vind het nog steeds super leuk c:
1 decennium geledenNiet zo twijfelen!
Snel verder<3
snel verder
1 decennium geledennog steeds super leuk hoor!
1 decennium geledensnel verder!!!
xxx