(7). Life isn't that easy...
Gustav hielp Georg overeind. 'Wanneer heb je dat geleerd?' vroeg hij. 'Een paar jaar geleden, ik had een goeie oefenpartner.' zei ik met een knipoog naar Sarah. Ze grijnsde. 'Dus jij doet ook zo'n dingen?' Vroeg hij verbaast. Sarah knikte met rode kaken. 'Bill, we hebben gevaarlijke dingen in huis gehaald.' zei hij zacht. 'of een goed beveiligingssysteem.' zei Gustav lachend. Georg wreef over zijn knie. 'Zet je een kwartier neer, dan gaat de pijn weg. ik heb een spier ingeduwd, zachtjes natuurlijk, maar hij moet zich weer op zijn plaats krijgen.' legde ik uit. Georg knikte. 'Hoe weet je dat?' vroeg Bill. Ik keek hem aan. 'Bij de meeste cursussen leggen ze eerst uit wat je precies doet, zodat je altijd rekening houdt met de gevolgen..wat als ik te hard sla? Wat als ik op de verkeerde plaats sla? je moet nog steeds vrij gefocust zijn en dat is het moeilijke.' mompelde ik. 'En dan krijg je kleine meisjes die bijna niet meer durven om hun vriendin te slaan, hé sarah?' vroeg jojo lachend. natuurlijk had ik hem alle grappige details van de cursussen verteld. Tom glimlachte. 'Wat gaan we nog doen vandaag?' vroeg Bill lachend. ik haalde mijn schouders op. 'Filmpje?' vroeg Gustav. 'Daar is het toch veel te mooi weer voor?' zei jojo. 'Hij heeft een punt mompelde ik. 'We zouden een beetje buiten moeten zijn.' zei ik. 'En een beetje bewegen.' zei sarah lachend. Ik keek haar even aan, wiebelde met mijn wenkbrauwen naar haar.. ze snapte wat ik bedoelde. 'Shoppen!' riepen we samen uit. Tom en Gustav keken elkaar zuchtend aan. 'Oeh, oeh, oeh! Ik ga mee!' riep Bill enthousiast; hij stond meteen op. 'Een aapje om spullen te dragen.' zei Sarah lachend. 'Goed. Tom, ga jij ook mee?' vroeg ze ... een beetje dromerig. ik rolde met mijn ogen. 'Ja..Neeh toch niet. Een andere keer misschien.' zei hij. 'Ik ga nu echt niet shoppen.' zei Jojo. 'Wij kunnen gaan zwemmen, met diegene die niet winkelverslaaft zijn.' zei gustav. 'Georg? Ga jij mee?' vroeg ik. Hij glimlachte. 'Als mijn knie weer normaal is tegen dan, waarom niet?' zei hij zacht. Gustav staarde hem aan. 'Sinds wanneer ga jij graag shoppen?' vroeg Tom. 'Ik heb ook soms andere kleren nodig, Tom.' zei hij snel.
Reageer (6)
Snel verder!
1 decennium geledenx