*Deel 17...<3

Samen lopen we het tuinpaadje af en gaan naar rechts om de straat uit te lopen. Als we weer dat vrouwtje van daarnet passeren, merk ik dat Bill sneller wil gaan lopen. Ik glimlach naar hem, pak zijn hand en loop wat harder. Verbaasd kijkt Bill naar onze handen en dan naar mij. Een glimlach verschijnt er op zijn gezicht en samen lopen, met elkaars hand vast, verder. “Ik weet het. Deze buurt is vreselijk.” Zeg ik.
Bill lacht en pakt mijn hand iets steviger beet. Ik had me toch aardig verkeken op de afstand naar de stad toe. Gelukkig gaat het snel omdat Bill en ik het over de meest gekke dingen hebben. Ik vertel hem over het leven op de boerderij en hij vertelt mij over het leven als een rock star.
We komen aan bij cafeetje waar we daarnet zaten en lopen richting Bill’ auto. We stappen in en rijden naar zijn huis toe. Damn, wat woont hij in een luxe wijk. Ik voel me echt een armoedzaaier vergeleken bij hem. Wat ongemakkelijk loop ik achter hem aan naar binnen. De hal is onwijs groot en is, denk ik, al net zo groot als mijn hele keuken.
Een jongen met rastavlechten in en alleen gekleed in boxer komt de hal binnen gelopen. “Mijn god, Tom. Trek alsjeblieft op zijn minst een broek aan.” Zegt Bill als hij de jongen ziet. Blijkbaar is dat dus zijn broer Tom.
“Wat. Het is ook mijn huis, hoor.” Zegt hij tegen Bill en kijkt mij dan verlekkerd aan. “En wie is dat lekkere meisje?” vraagt hij terwijl hij verleidelijk naar me glimlacht.
“Dit is Esther. Wie zit er nu weer op je kamer?” vraagt Bill.
“Christina. Maar ik ging even pissen.” Zegt Tom en loopt de wc in.
“Kom, we gaan wel naar mijn kamer. Straks komt die Christina ook nog in haar ondergoed die slaapkamer uit.” Zegt Bill en trekt me mee naar zijn slaapkamer. “Let maar niet zo veel op Tom, hoor. Het is normaal dat hij zo doet. Maar laat je vooral niet inpalmen door hem. Voor je het weet lig je in zijn bed voor een hevige vrijpartij.”
Ik schiet in de lach. “Ik zal uitkijken.”

Reageer (4)

  • xMexTomx

    Haha, geweldig!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Thum

    Leuk verhaal!!
    Snelverder?=]
    xx(K)

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    superr:D
    echt leuk Geschreven ^^

    snel verderr:D
    xxx

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    woehaah hij si goed kindje:)
    en ik krijg hier geen berichtvan als daar een neiuwe van is dus wil je me op de hoogte houden??
    XXXhvj

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen