er komt nog meer, word echt spannend ;)

Aan het einde van de dag ben ik dan eindelijk thuis, de hele dag was alleen maar gepraat over wat er precies ging gebeuren dit schooljaar. Supersaai... Ondertussen heb ik met bijna iedereen nummers uitgewisseld, behalve met een paar jongens en die bitches. Vreselijk die meiden, vooral Maaike en Bente. Echt van die aanstellers. Die 2 meiden hebben de hele dag de aandacht van Daan en Frank proberen te trekken, maar ze zaten tegen elkaar te zeggen dat Maaike en Bente aanstellers en superirritant waren.

'Hoi, mam!' zeg ik als ik mijn mam de trap op hoor lopen.
'Hee lieverd. Hoe was je eerste schooldag?' zegt ze, echt zo'n moedervraag. Ik lach even in mezelf.
'Goed hoor' zeg ik dan maar.
'Kom je zo eten? Ik heb pizza gehaald' zegt mijn moeder.
Yes, pizza! Daar houd ik van!

Even later als ik heb gegeten ga ik achter mijn computer zitten, meteen hoor ik het PING geluidje van Msn. Ik kijk snel wie het is, Rick. Rick is een jongen bij haar uit de klas. Rick is typisch de jongen die niet in de spotlight wil staan maar die ook niet voor deusje uitgemaakt wil worden. We konden het goed vinden en hebben meteen msn uitgewisseld.

Rick: Heey
Lieke: Haai
Rick: Hoe gaat het?
Lieke: Goed, met jou?
Rick: Top! Was een leuke eerste schooldag!
Lieke: Ja, hè?
Rick: Nog leuke jongens gezien?


WOOOW! Waarom vraagt hij dat? Beetje vreemd...

Lieke: Hoezo?
Rick: Gewoon, en?


Zal ik hem vertellen dat ik Daan wel leuk vind? Nee, nog niet. Misschien als we elkaar wat beter kennen, maar nu nog niet...

Lieke: Nee, jij?
Rick: Nee...
Lieke: Ik moet gaan.
Rick: Okee. Doei xxx
Lieke: Doei.


Waarom kusjes? Nouja, misschien doet hij dat wel bij ieder meisje. Ik herriner me dat ik nog een formulier voor morgen in moet vullen. Even snel dan maar, ik wil snel naar bed. Ik heb echt supermoe...

Als ik dan uiteindelijk klaar ben met het formulier en mijn tas heb ingepakt krijg ik een smsje.

Hee sgatt, je hebt gelijk.
Die Lieke en Lotte zijn echt deusjes.
Goodnight!! xxxxxBentee


WAAAT?! Ik heb zo het gevoel dat dat smsje niet voor mij was... Meteen krijgt ik weer een smsje.

Hahahaha, die was niet
voor jou. XD


Raar, je denkt echt dat je stoer bent...
En ik ga slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen