Foto bij Chapter 025

Lauren Hope Diamond.

Niall heeft me net weer gezoend, ik denk dat het een goed teken is.
Heel voorzichtig haal ik mijn lippen weer van zijn lippen af en bijt op mijn lip. Ik zal zijn reacties en lichaamstaal moeten peilen.
Hij grijnst. Nee hij glimlacht, en ik kan niks doen dan terug glimlachen.
'Lauren, I've never met a girl like you. Normally I wouldn't even kiss you, because I know you for like 2 days now. But you kissed me, what I don't mind actually. So, yeah, you're special to me. And i've always said that I was waiting for the right girl, and i think that you are the right girl. So I hope, you feel the same for me, and if you don't, then well. I screwed up. ratelde hij aan een stuk door.
Oke, dit moest ik even verwerken, hij vond me dus leuk, yeah pluspunt.
Ten tweede, hij was good looking as hell en ten derde, ik hield nou al van hem en dat haar omg, echt prachtig. Niet de ogen vergeten, die waren ook prachtig. Ok, alles aan hem was prachtig.
Ik nam een diepe teug met zuurstof en begon te praten.
'Niall, just so you know, I didn't like you, and I don't like you now. grapte ik.
Hij staarde me verbaasd aan en volgens mij zakte hij bijna door de grond.
Oke, niet leuk Lauren, nu gewoon zeggen wat je echt voelt. Straks rent hij naar de badkamer ofzo en doet hij precies hetzelfde en moet je de badkamer deur in trappen met je ninjaskillz.
'WAIT WAIT WAIT, DON'T RUN TO THE BATHROOM' schreeuwde ik.
'Niall, I really like you, you fool. I've been attracted to you the whole time. Well, I liked you when you were asleep, and then we fighted, so I didn't like you after the fight, but I realized, I liked you even though we had a fight and I didn't mind kissing you. You're a really good kisser. So and if you want to know if you're special to me. The anwser is yes' zei ik. Wow dat waren een hele boel woorden.
Hij grijnsde dit keer echt wel, maar had ook pretlichtjes in zijn ogen.
Waarschijnlijk beviel mijn antwoord hem, en ik glimlachte.
Hij lachte zijn lieve scheve grijns.

Reageer (2)

  • Eruditex

    Ahhhhwww! I like this story(A)
    Snel verder?

    1 decennium geleden
  • Ollie

    Ahwww.^^
    Snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen