Foto bij (5) tickets

Jojo deed er heel even lastig over, maar hij had uiteindelijk toegegeven om mee te gaan. Hij zou zelf zijn eigen ticket betalen, al leek dat meer om ons een plezier te doen. We hadden het geluk dat Sarah in de auto kon zitten, en kon werken op een laptop tegelijkertijd... zonder misselijk te worden. 'Je ouders. Ze wonen in Maagdenburg. komt Tokio Hotel daar niet vandaan?' vroeg ze lachend. Ik haalde mijn schouders op; hoe zou ik dat nu moeten weten. ik neem aan dat er mensen zijn -zoals Sarah- die het weten, maar ik hield me meer bezig met de muziek dan met de artiesten zelf. 'Ja, Sarah, Bill en Tom komen van daar. Misschien zijn het wel hun buurjongens... hebben jouw ouders een heleboel gênante -ik bedoel schattige- foto's van hen.' Ik rolde met mijn ogen. 'Ga je niet een beetje snel?' vroeg Jojo zacht. Ze keek hem verbaast aan. 'ga je zomaar naar een huis toelopen, wachten tot ze opendoen en dan zeggen; "hallo, ik ben je dochter. Mocht je je het niet meer herinneren, je hebt me afgestaan voor adoptie."' zei Jojo cru, maar ergens was het wel waar. 'Stel je het eens voor.' mompelde ik zacht. Een ongekend gezicht verscheen in mijn hoofd, met een mond die tot op de grond openging. "hoe heb je me gevonden?" deed Sarah op een oudevrouwtjes manier. 'Mijn vrienden en ik -vooral mijn vrienden- zijn mini-crimineeltjes.' zei ik opgewekt. Sarah en ik lagen dubbel van het lachen, voor zoverre dat ging in een auto. Jojo schudde zijn hoofd maar gaf geen commentaar meer. Ik vroeg me af waarom Sarah en ik plots naar het concert wilden, alsof we op vakantie waren. wel, een beetje plezier maken kon geen kwaad, en ik had geen moeder die me kon zeggen dat ik niet kon gaan. Ik glimlachte naar Sarah achter me, die rustig verder typte aan wat ze ook bezig was.

Reageer (7)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen