Foto bij H31.--

Het spijt me zo erg dat ik zo lang niet heb geschreven! :O

Ik had heel veel inspi, dus ik ging tijdens school schrijven roept in een keer iemand uit mijn klas: OOOOH ELINE, WAT HEB JE DAAR?

En toen was ik dus mijn schrift kwijt aan de docent. :S

Ik ga voor jullie nu extra veel schrijven. :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Sofieeeke

    oh ow that sucks xD

    VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!VERDER!!!!!

    1 decennium geleden
  • Allysae

    oeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    sn el verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen