Samira.

Oh, god.
'Wat doe jij hier?!'
'Wie ik?' Hij keek mij aan, 'Volgens mij hoorde de hele camping jou!'
'Maar waarom kom je dan naar mij?'
'Ik dacht dat je wel wat hulp kon gebruiken'.
'Oh'.
'Naar wie zoek je?'
'Naar Maud. Jeweetwel'.
'Ik heb haar toenet nog gezien'.
'Waar?'
Ik geloof dat ik hele grootte ogen opzette en hij moest lachen.
'Daar ergens'.
Hij wees in de richting van een paadje dat precies tussen de tent en het toiletgebouw zit. Ik liep erheen, maar ik keek niet achterom om te zien of hij me volgde.
Het was echt koud, en ik had mijn jas vergeten aan te trekken. Dus ik sloeg mijn armen over elkaar en hield mezelf stevig vast. Ik liep langzaam, omdat ik moest opletten of er geen obstakels op het paadje lagen zodat ik niet kon struikelen. Ik keek even naar boven. De maan scheen helder, en de hele hemel was bezaaid met sterren. Ik zuchtte. Het zag er echt heel mooi uit. Plotseling voelde ik een hand op mijn schouder en ik draaide me om. Oh nee, hij weer.

'Hoe groot is deze camping eigenlijk?'
'Niet zo heel erg'.
'Voor mijn gevoel lopen we al heel lang'.
Hij grinnikte.
'Dat komt omdat we steeds rondjes lopen'.
'Wat?!'
Toen kon ik hem wel bij zijn nek grijpen.
'Breng me terug', gebood ik.
'Hoezo?'
'Omdat ik dat wil'.
'Nee'.
Ik trok me los en probeerde wat te zien wat niet erg lukte, aangezien ik mijn lampje was verloren en de wolken voor de maan waren geschoven. Op goed geluk liep ik een kant op, dwars door de bomen en struiken heen. Dit paadje liep gewoon rond!Ik zag een lichtje in de verte en ik besloot om daarnatoe te lopen.
Niet lang erna zag ik dat het het toiletgebouw was! Gered! Ik juichte bijna, maar ik hield me in.

Bijna huppelend liep ik naar de tent. Ik was van die enge gast af, maar toch had ik Maud niet gevonden. Ik hield abdrupt op met huppelen.
'Eey, kom je de tent nog binnen? Ik krijg het koud!'
Ik keek naar de tent, en zag een vertrouwde gedaante uit de tent opening steken.

Reageer (3)

  • Loup0Garou

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • Pineapple3

    Jep ;)

    1 decennium geleden
  • Chanson

    haha geweldjig, maud kwijt en nu weer terug. Ik durf te wedden dat die Tom nog ergens in het verhaal terugkomt misschien?
    snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen