’Van de glijbaan.’ Na nog een tijdje in het gewone bad te hebben gezwommen ga ik er uit en loop naar de handdoeken. Ik sla mijn handdoek om me heen en ga op de stoel zitten. Na een tijdje komt Say naar me toe. ’Heey, Alles goed?’ Ik knik. ’Alleen een beetje koud.’ Say komt grinnikend naast me zitten met haar handdoek om zichzelf heen. Al snel komen ook de andere uit het water naar ons toe. ’Ik heb wel zin in wat lekkers.’ Iedereen stemt in en met z’n allen lopen we naar de balie. ’Iedereen patat?’ Ik hoor instemmend gemompel en bestel 7 patat en een frikadel speciaal. De rest besteld ook nog wat er bij en even later zitten we allemaal lekker te eten van onze patat. ’Zullen we zo gaan, Ik had gevraagd of Jake vanavond bij ons film kwam kijken of zo.’ Iedereen kijkt Say aan. ’Wat!? Kijk niet zo.’ Ik schiet in de lach van haar gezicht en als snel lacht iedereen mee, behalve Say. ’Ik vind het goed, ik wil alleen nog een keer van de glijbaan.’ ’We kunnen ook met z’n allen van de glijbaan gaan.’ ’ Goed idee Gustav.’ Gustav kijkt me trots aan en knikt. Als we ons eten op hebben lopen we met z’n allen naar de glijbaan. ’Per 2 of 3?’ Iedereen knikt. ’Nou dan denk ik dat Elle en Bill samen gaan, Tom en Eline en dan gaan Gustav, Say en ik wel met z’n 3e.’ Iedereen stemt in. Eerst gaan Bill en Elle, daarna gaan Tom en ik en als laatst komen Say, Gustav en Georg. ’Hoe laat heb je eigenlijk afgesproken met Jake?’ ’Over een uur, dus we moeten opschieten.’ Ik knik. We lopen met z’n allen naar onze spullen, pakken die en lopen naar de kleedhokjes. We kleden ons snel om en lopen naar de auto van Tom. ’Ik ga weer voorin zitten!’ Ik hoor wat gemopper achter me en grinnik even. Als we allemaal in de auto zitten rijdt Tom naar mijn huis. Als we daar aan komen komt Jake ook net aan fietsen. ’Net op tijd’ We stappen allemaal uit en pakken onze spullen. We begroten Jake en ik doe de deur open zodat we naar binnen kunnen. We dumpen onze spullen in de gang en onze jassen aan de kapstokken. ’Iemand wat drinken?’ Iedereen knikt en ik loop naar de keuken. Ik pak 8 glazen, een dienblad en een fles cola en balanceer daar mee naar de woonkamer. Elle en Say helpen me en nemen wat glazen over. Ik schenk iedereen wat te drinken in en loop dan naar de dvd kast. ’Welke film gaan we kijken?’ Gelijk is iedereen stil en komen ze allemaal naar me toe. ’Deze!’ Elle houdt de film The Devil Wears Prada omhoog. Ik pak hem van Bill over en loop naar de dvd speler. ’Die wil ik niet! Ik wil deze.’ Tom houdt een of andere horror film omhoog. ’We kijken deze!’ Tom kijkt me nep boos aan en zet de dvd terug. Ik stop de dvd in de dvd speler en ga op de bank zitten, naast Tom. ’Kijk niet zo chagrijnig!’ Ik prik hem in zijn zij en steek mijn tong naar hem uit. Tom kijkt me met een grijs op zijn gezicht aan en begint me te kietelen. Ik gil het uit en kijk gelijk boze blikken van de rest toe geworpen. Tom en ik gaan rustig op de bank zitten en de film begint. Midden in de film slaat Tom zijn arm om me heen. Ik kijk richting Tom, als hij terug kijkt kijk ik snel naar de tv. Dit is raar, ik voel iets wat ik nog nooit heb gevoeld als ik naar Tom kijk.

Reageer (7)

  • addicted2tom

    oooh schattig x)
    ze is verliefd!!!
    snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Villanelle

    Owwlala!!^^
    Snel vedder!!
    Xx.

    1 decennium geleden
  • XiloveyouX

    aaaahh..

    volgende :D

    ik wil zo graag verder lezen, doe alsje, alsje, alsje , alse blieft de volgende!!




    waarschue je me weer(A)?? xD


    jiij schrijft echt zo mega-goed, man(vrouw)!


    AAA, NEXXTT!! xD

    1 decennium geleden
  • Genius

    EINDELIJK
    dat duurde ook lang x'D
    ze begint eindelijk te ontdekken wat ze voelt ;D

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Oeh,ja ja,het begint al een beetje.Denk en hoop ik.:v
    En ga maar weer snel verder.^^
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen