Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • Sacre

    natuurlijk stel je je niet aan. ik weet hoe het is om cvs te hebben, ik heb het namelijk zelf ook. niet in zo'n erge vorm als jou,ik ga maar halve dagen naar school. ik snap dat je je vertrouwde omgeving heel erg nodig hebt en dat het lastig is om op je 15e het huis uit te gaan. ik ben 3 maanden geleden bij het revalidatie centrum in tilburg geweest. ik ga hier binnenkort ook wonen omdat ze me hier gaan proberen te leren mijn dag beter te verdelen. ik vind dit ook heel lastig omdat je eigenlijk gewoon uit je vertouwde omgeving getrokken word. maar onthou dat je er nooit alleen voor staat je familie zal je vol op steunen dat weet ik zeker. misschien zijn ze niet in de buurt maar ze denken wel aan je en op die school zullen genoeg mensen zitten die je begrijpen, je daar in steunen en je serieus nemen. maar misschien helpt skypen een beetje en anders even iedere dag naar huis bellen.
    ik leef echt met je mee!

    xx

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    omg, ik zit nu echt met tranen in me ogen.
    ook gewoon omdat ik het ook niet kan voorstellen hoe het is om zo te leven.
    meid ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je snel nieuwe vrienden maakt daar <3333333333'

    1 decennium geleden
  • JustMe95

    je steld je zeker niet aan!!
    het is niet niks wat je hebt
    en ik leef erg met je mee
    het komt allemaal wel goed,
    maar je moet er wel vertrouwen in hebben

    heel veel sterkte

    1 decennium geleden
  • OntariosHero

    Omg, dit is even niet niks hoor,
    En je stelt je echt niet aan hoor, want ik bedoel, je bent pas 15, en dat je nu al alleen moet wonen lijkt mij ook heel zwaar, en natuurlijk snap ik dat je je ouders en familie nodig hebt, wie je dus ook moet missen.
    Maar ik weet zeker dat het goed komt, zo'n lieve meid heeft zo nieuwe vrienden gemaakt, ik weet het zeker (H)

    1 decennium geleden
  • Renekel

    Tuurlijk stel je je niet aan! Ik ben nu 17, en moet er niet aan denken om nu al uit huis te gaan... Lijkt me vooral rot voor je om uit je vertrouwde omgeving weg te gaan en niet bij je ouders te wonen enz. Ik weet niet of het helpt, maar je kan proberen je kamer daar zo veel mogelijk op je kamer die je nu hebt te laten lijken, zodat het niet helemaal vreemd is. En je kan met je ouders afspreken dat je elke avond op een vast tijdstip met ze skyped. Zo weet je zeker dat je ze toch nog elke dag ziet, en kan je gewoon over je dag enzo vertellen. Heel erg veel sterkte, en mijn inbox is altijd voor je open en vind het totaal niet erg als je je verhaal aan iemand kwijt wilt en ik wil nog wel meer tips voor je bedenken :) Ben zelf ontzettend veel verhuisd in mn leven (en dan meteen naar een ander land) dus ik weet hoe het is om in een totaal vreemde omgeving te komen, waar je je dan moet settelen. (al was ik wel met mijn ouders)

    Verder vind ik dat je echt super goed schrijft, en het komt vast wel allemaal goed!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen