Foto bij Sexual Fantasy 60.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (34)

  • Bukowski

    Ik vind het ook stupid dat seray stopt maar ja misschien is het wel een goed plan om een nieuwe co-writer te zoeken als jij niet alleen wil schrijven maar stel nu dat seray ooit terugkomt en ze wil terug meeschrijven dan zou het wel leuk zijn als.ze.terug mee kon schrijven maar.kan je eigelijk wel 2 co-writers hebben??!!
    euhm ik heb ook nog een paar vragen:
    -weet je al wat je broertje had?
    -waar woon je eigelijk
    -heb je huisdieren
    -heb je harry ooit al eens in het echt gezien?

    1 decennium geleden
  • AIlure

    alleen verder gaan is misschien het beste, want ik denk niet dat er veel mensen zijn op Q die net zo kunnen schrijven als jij en Seray..
    Maar ik snap het als je een wedstrijd houd want dan hoef je het niet helemaal alleen te doen.

    1. Waren jij en Seray van plan om elkaar een keer te ontmoeten?
    2. Kan je een KLEIN dingetje loslaten over de drama? (A)
    3. Waar heb je in HEMELSNAAM geleerd om zo te schrijven? Je bent mijn voorbeeld<3

    1 decennium geleden
  • nothanku

    alleen verder gaan is beter denk ik...
    (H)
    (K)

    1 decennium geleden
  • 1dfabulouis

    ik zou alleen verder gaan want niemand kan Sheray vervangen...
    (srry..it's the true...) maar jij in je eentje dat is ook gwn geweldig!!
    ..nee, alleen is denk ik beter want wie weet komt Sheray terug.. en jij bent de enige die weet hoe het verhaal het beste verder kan gaan

    maar mijn vraag--- wist jij zelf al dat Sheray problemen had?? of was dit alles voor jij net als voor ons een *verrassing* ..??
    want ze schrijft altijd zo vrolijk terwijl ze gwn f*cking grote problemen thuis heeft...

    xxies (H)

    1 decennium geleden
  • MelissaNiall

    het ligt denk ik totaal aan jezelf,alsjij genoeg tijd hebt om te schrijven kun je het mischien wel alleen af,maar als je dat niet hebt kun je beter iemand erbij doen? ;$

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen