Foto bij ~012

~Vanuit Niall again.

Ik sla mijn handen in mijn haar. Hoe kon ik zo dom zijn? "Fuck" fluister ik. Tranen lopen over mijn wangen. "What's wrong?" vraagt Liam bezorgd. "He... The guy with the blond curls... I think it's William." zeg ik. Een golf van paniek overspoelt me. "Oh lord, we have to find Emily!" roep ik. Liam legt zijn hand op mijn knie. "Relax Niall, you don't know for sure if it's really William, and you don't know either of he's going to find Emily or hurt her or something. In the letter she said he was perfect, didn't she? So why would he do her wrong?" zegt Liam's kalmerende stem. "But why was he so angry?" fluister ik wanhopig. "I don't know" stameld Liam. Wat moeten we nu doen? Een of andere gek rond laten lopen op zoek naar Emily of haar gaan zoeken? Maar waar moeten we dan beginnen? Het park! Natuurlijk! Toen Emily me in paniek belde was ze in het park. "Let's go to the park" zeg ik tegen Liam. Hij start de auto en we rijden richting het park waar Emily toen zat
.
Ik stap uit de auto en ren naar het standbeeld. Leeg. Emily is nergens te bekennen. Fuck. Ik raak in paniek wanneer twee sterke armen me mee trekken naar de auto. "Niall, you have to relax. If you're in panic like this we'll never find her." Liam kijkt me strak aan. Ik knik. "Listen, if I was Emily, I would go somewhere else, and how? By train of bus." Denkt Liam hard op. Natuurlijk! Ze is naar het station! "Well, hurry than!" roep ik terwijl Liam de auto start. Als een speer rijden we naar het station. Nog voor de auto stil staat spring ik er al uit. Ik ren het grote en oude gebouw binnen terwijl ik hulpeloos en zoekend om me heen kijk. Nergens een Emily. "Oh my god, is it...?" "No, can't be!" "Yes, it's Niall!" hoor ik om me heen. Niet nu! "Oh my, it's Niall Horan!" wordt er nu gegild. Fuck. Enorme massa's meiden komen nu op me af gerend. "And Liam! Liam Payne is here too!" wordt er nu ook gegild. Ik draai me om en zie Liam aan komen lopen. Hij kijkt bezorgd. Ik weet wat hij denkt. Stom Niall, had dan ook je cappuchon en je zonnebril opgezet! Meiden gillen en betasten me overal, vragend om handtekeningen en foto's. Ik kijk verwilderd om me heen. Ik zie nog steeds geen Emily. "What now?" vraag ik aan Liam, die handtekeningen aan het uitdelen is. "I don't know, we can call the others. Maybe they can come and get us?" zegt hij. Dat zou betekenen dat we stoppen met zoeken. "But I have to find Emily!" schreeuw ik boos. Snapt hij het dan niet? Ik hou van haar! Fans kijken me geschrokken aan om mijn uitbarsting. Ze fluisteren, en ik hoor Emily's naam. Slim Niall, dat gaat lekker... Dan wordt de massa meiden aan de kant geduwd. Lawrence! Oh, thank god, het is Lawrence! Onze beste bodyguard. "Come with me guys, the car stays overthere." zegt hij terwijl hij me meesleurt naar de auto. Ik laat me meesleuren, maar niet geheel vrijwillig. Ik moet Emily vinden. Vlak voor ik in de auto stap valt mijn oog op de blonde krullen. Ik zie nog net hoe hij in een auto stapt. Naast hem zit een meisje. Emily! "Noooo!" schreeuw ik voor Lawrence me de auto in duwt.

Reageer (1)

  • Spiral

    run niall!!
    snel verder lezen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen