Foto bij 2.4

Liam Payne.

Ik klopte voorzichtig op de deur van Amy haar slaapkamer, maar ze hoorde het blijkbaar niet. Ik wist dat ze in deze kamer was, ik had haar namelijk horen zuchten. Voorzichtig opende ik de deur en bekeek haar kamer nauwkeurig. Ze had me nog niet opgemerkt, terwijl ze druk bezig was met cijfers op haar blad te krabbelen. Ze was huiswerk aan het maken, terwijl ze zoveel aan haar hoofd heeft. " Kan ik je helpen ? " Ze knikte en ik pakte een stoel en ging naast haar zitten. Ik pakte een gum en een potlood en bekeek de sommen. Ik schudde mijn hoofd en begon alles uit te gummen waarna ik begon met haar huiswerk. Misschien is het raar dat ik haar huiswerk maak, maar ik wil iets voor haar doen. Haar moeder is net overleden en ze moet alleen alle paarden helpen en verzorgen. Tuurlijk zijn wij er voor een bepaalde tijd maar niet voor altijd. Ik glimlachte iets en begon weer met het krabbelen van wiskunde sommen op het papier. Dit had ik allemaal al gehad, en wiskunde was nooit echt een moeilijk vak voor mij. Nadat ik ongeveer de helft van de sommen had gemaakt draaide ik de bladzijde van het boek om en begon de andere sommen te maken. Allemaal cijfers ontstonden op de blaadjes terwijl ik mooi door krabbelde. " Je mag wel vaker mijn huiswerk doen. " Ik schudde mijn hoofd iets en keek haar aan. Ik boog weer over haar huiswerk en begon weer een paar sommen te maken. Toen ik klaar was bekeek ik, haar huiswerk, wat ik gemaakt had. Ik verbeterde een paar foutjes en keek toen naar Amy. " Wauw Amy. " Zei ik, toen ik het blad zat wat voor haar neus lag. Ze was mij aan het tekenen, zonder dat ik het in de gaten had. " Ik wist niet dat je zo goed kon tekenen ? " Vragend keek ik haar aan en zag dat ze haar schouders op haalde. " Hmm, ik vind het leuk om te doen en zo goed ben ik nou ook weer niet. " Zei ze twijfelend terwijl ze me aan keek. " Hmm, toch wel. " Zei ik terwijl ik verder bladerde in het tekenblok. " Het zouden gewoon foto's kunnen zijn die bewerkt zijn met de computer, zo netjes teken jij. " Met mijn vinger streek ik over de schets van Unique die op het papier stond, het was prachtig, bijna magisch hoe goed zij kon tekenen. Ik deed het tekenblok dicht en legde het weer op de plek terug, van waar ik het gepakt had. " Als ik je nog een keer kan helpen moet je het maar vragen, ik doe het graag. " Zei ik waarna, ik haar een knipoog gaf en even op haar schouder klopte. Ik liep haar kamer uit, de deur sloot ik zachtjes achter me en liep naar mijn eigen kamer. Ik hoorde er geluiden vandaan komen, waaruit ik kon op maken dat de jongens er waren. Mijn broers. Ik glimlachte en opende de deur en zag ze op hun bed zitten, ze praatte met elkaar maar het gesprek viel stil toen ik binnen kwam. " Praat maar verder hoor. " Zuchtte ik, terwijl Niall en Zayn mij bleven aan kijken. " Wat heb je gedaan ? " Vroeg Harry. " Amy haar huiswerk gemaakt, ze heeft het al moeilijk genoeg. " Zei ik terwijl ik mijn schouders op haalde. " En dat moet ik geloven.. " Ik keek Louis aan terwijl hij dat zei, ik knikte en liet me op het bed vallen en keek naar het plafond. Eindelijk rust.. Ik trok mijn dekens op en deed mijn kleren onder de dekens uit. Ik hoorde wat gestommel, en keek de richting in van waar het geluid vandaan kwam, blijkbaar gingen hun ook slapen. " Goodnight. " Hoorde ik hen mompelde, ik murmelde het zelfde terug en trok de dekens op tot mijn kin. Ik gaapte en legde mijn hoofd goed op het kussen waarna ik in een diepe slaap viel.

--
Awh, bedankt voor jullie reacties !
Oh ik heb nog een vraagje aan jullie ? Hebben jullie iets uit heartland, de boeken of serie, wat je er persé in wil hebben (: ?
Oeps, en sorry voor het inactiveren en activeren van het vorige hoofdstuk, ik drukte verkeerd.. ;$

Reageer (6)

  • Skating1D

    snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen