ik was nog maar een baby toen ik voor het eerst met demonen temaken had

ik was alleen thuis met babysitter maar die was in slaap gevallen dus ik sloop op mijn kleine 2-jarige voetje de kelder in. ik wouw een wijnfles nemen maar die brak juist voor ik hem wouw aanraken. en zo begon mijn leven zielig, eenzaam, achtergelaten kortom het was nog maar het begin ondertussen werd de babysitter wakker ze ging naar de kelder vanwaar ze het geluid hoorde maar ik was al weg niemand weet waar ik zelfs niet en geloof me dat komt weinig voor toen hoorde ik een slijmerig geluid uit de kelder er kwam ook een smakkende stem uit die zei kom binnen 8 jaar terug anders zal je iedereen verliezen die je dierbaar was, is of zal zijn. alleen ik wist vroeger niet wat dierbaar was dus ik dacht dat het wel belangrijk zou zijn dus ik hield me eraan maar alleen VAN WIE IS DIE STEM UIT DE KELDER!!!!! en waar was de babysitter.ik ging naar de kelder ik zag iets stromen het was rood. ik kam dichterbij dan kwam er iets huidskleurig, ik kon het eigenlijk niet goed zien want ik was het licht vergeten aansteken ik liep naar de deur en ik stak het licht aan en toen...toen kreeg ik bijna een hartaanval het was mijn babysitter die verscheurd was in de ene hoek al het vlees en in de andere hoek de botten met er wat ingewanden bij een kloppend hart, maar dan had je het ergste nog niet gehoord er lag een grote plas bloed en ik... ik was er pardoes doorgelopen.ik vroeg me af wie dat gedaan had.

Reageer (2)

  • JohnSmith

    LOL

    1 decennium geleden
  • Cloudtail

    HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
    (hoera)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(Y)(Y):P(lol)(lol)(dance):)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen