Bedankt voor de namen(flower)
Ik heb al een meisjes en jongensnaam uitgekozen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Felonys

    Waar is Momo? leeft ie nog?

    en een tip voor een naam: kijk op google voor babynamen en zoek een leuke uit.

    1 decennium geleden
  • Histoire

    @Jullie hieronder. Niets tegen blond hoor :Y)
    Blonde mensen zijn net heel intelligent :'D vooral ik :Y)
    Het zijn alleen die fake, geblondeerde barbiepoppen die onze naam bezoedelen :Y)

    Yeah Henkie _O_
    Nu weet ik dus hoe ik mijn kind later ga noemen.
    Niet dus :Y)

    Haha wat is hij soms traag van begrip. Dat hij dat echt niet doorhad. Zit hij daar nu als een klein kindje te mokken op zijn kamer. Hét uitstekende voorbeeld voor zijn toekomstige Henkie.
    Gelukkig dat Gabriëlla het beter gaat doen :Y)

    1 decennium geleden
  • Teal

    Henkieee<3

    1 decennium geleden
  • katl1

    Haha, geweldig, Henkie! xD Ik wou dat ik Snapes gezicht kon zien nu!
    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Altaria

    Haha Snape gedist! Ik vraag me af hoe hij het zal doen op zijn Snape's!! Oei ik wil nog een hoofdstukje!!!!!@Singaxx nee Severus is niet blond, hij is gewoon te dom om blond te zijn!:D Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen