Foto bij 1. Cole Sprouse.

Heey mensen, omdat er zoveel mensen wilde dat ik eerder zou beginnen is hier dan alvast het nieuwe hoofdstuk :P Ik wil er wel even bij zeggen dat ik er niet super te vrede over ben xD en ik ga wel pas woensdag ofzo verder inverband met mijn toetsweek... Sorry (A)...



Owjaa, de foto vond ik gewoon geniaal maar die heeft verder weinig met het verhaal te maken xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • celientje94

    you got yourself a new abo. hou nu al van dit verhaal vind het ook geniaal dat je cole en dylan gebruikt. (H)(flower)(H)

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    ik zal twintig minuutjes wachten met de kudoknop verkrachten, goed;)
    En veel succes met toetsweek!

    Ik vind het trouwens echt nog steeds geniaal (ik weet niet of ik het gezegd heb, maar in elk geval wel gedachtxD) dat je Cole en Dylan in dit verhaal gebruikt. Ik heb het nog niet gezien.. En ik vind het nu al super en tja..
    eigenlijk was ik van plan om twintig minuten lang aan deze reactie te besteden zodat ik wat te doen heb, maar dat gaat me niet lukken denk ik... Dus ik ga wel wachten tot het twaalf uur is en dan een kudo geven:)
    en dan wachten tot woensdag voor nog een stukje:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen