Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Yestherday

    Aaaahw<3
    Justin en Amy moeten echt geen ruzie hebben, daar kan ik niet tegen, maar tegen zoetsappigheid, kan ik ook niet. Net zoals ik niet tegen eindes kan, een slecht einde is niet leuk, zielig eind ook niet, maar een happy end en een open einde ook niet. Dus mijn conclusie is helemaal geen einde is het beste, maar ik weet dat ook aan dit verhaal ooit een einde komt ):
    Ik weet niet of ik een meesterbrein heb, maar ik ga proberen 1 reactie te maken van 100 woorden.
    Wat een SUPER - DUPPER – MEGA – GEWELDIG – VERHAAL!!
    Dus ga heeel snel verder!!(flower)
    Hoe was jouw dag vandaag?
    Xox
    Love this story
    PS. Meer als 100 woorden (:

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Omggg
    Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!
    Honderd woorden...? xD

    1 decennium geleden
  • Rizzle

    oh god, een reactie van 100 woorden ;o
    haha oke hier komt 'ie;
    please, please, please, please, please, please, please,please,please,please,please,please,please,please,please,please,please,please,please,please,please,please, snel weer verder!<33
    oke, dit zijn er vast nog geen honderd, maar ik ben zo slecht in lange reacties maken
    ook al tellen alle woorden mee die nergens op slaan, net zoals wat ik nu aan het typen ben (:
    ik typ dit ook in word, zodat ik precies 100 woorden kan typen haha
    ik weet het, ik ben gestoord, heel erg zelfs
    oke nu overdrijf ik, maar dat maakt niet uit xd
    yeah nu heb ik wel ongeveer 100 reacties
    en om precies te zijn (wat ik nu in word lees) , zijn het er 117!(:

    1 decennium geleden
  • jokaloka

    verderrr

    1 decennium geleden
  • xmajorie

    Okeee, ik vind het niet leuk dat je op dit punt gestopt ben, omdat ik nu niet weet of ze boos is, of dat ze hem loopt te pesten. Dat vind ik dus erg vervelend. Verder wil ik even kwijt dat ik het een super leuk verhaal vind, al vind ik wel dat het de laatste paar delen misschien een beetje te langdradig word. (=opbouwende kritiek;)) Maar goed, dat maakt verder niet uit, want het zal ooit uiteindelijk allemaal wel goed komen! :) Ik heb voor de rest werkelijk geen idee wat je verder in een reactie kan zetten om aan de 100 woorden te komen, maar het zijn er uiteindelijk 113 geworden. ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen