Juliet Bol en June Hurley zijn beste vriendinnen met een speciale gave. Juliet kan namelijk heel makkelijk het vetrouwen van mensen winnen. June heeft visioenen. Als ze op een rustige dag op de metro zitten, ziet June dat er iets gaat gebeuren. Met haar gave probeert Juliet zoveel mogelijk mensen voor haar te winnen en hen te overtuigen om zo snel mogelijk uit de metro te stappen...
Omdat er problemen waren om te beginnen, is het eerste deel nogal kort, onze oprechte excuses daarvoor. Nu mag je op je gemakje in je stoel gaan zitten en dit lezen.
Laat alsjeblieft weten wat je ervan vindt. Zo weten we of het aanslaat en of we verder moeten doen.
Chiaar 'n Iez.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Tentslet

    Ik vraag me of hoe je Charlie voorstelde in adamskostuum. (nerd)

    1 decennium geleden
  • Tentslet

    Eigenlijk, is dit best goed x'D

    1 decennium geleden
  • Tentslet

    Hahaha. Naakte Charlie, dat kan alleen maar sexy zijn. :9~ Naooompie heeft het goed onthouden van piercingboy. x'D Whoaa, ik heb gewoon al een relatie. :'D Als ik vandaag de tijd vind, begin ik te typen. Oeeh, wat zijn we goed. (a) Hèhè.

    1 decennium geleden
  • Avarosa

    haha netjes ;D
    haha :D
    maar is Isaa nu Juliet of is chiaar dat kind?;.

    1 decennium geleden
  • Almeria

    Next dus. :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen