Chapter 18~Larry Stylinson-Cry For You
:'( ik word emotioneel van jullie lieve reacties!
Dankjullie zoveel! Ik kan me geen betere abo's voorstellen...
Ik hou van jullie, net zoveel als ik hou van One Direction. (dus ik wil met jullie trouwen? O_O) (k)
Dankjullie zoveel! Ik kan me geen betere abo's voorstellen...
Ik hou van jullie, net zoveel als ik hou van One Direction. (dus ik wil met jullie trouwen? O_O) (k)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
en je wil niet met mij trouwen want ik heb om de een of t andere vage reden geen reactie geplaatst op het vorige hoofdstuk.. Waarom niet? Wat bezielde me??
1 decennium geledenNou ja dan krijg je nu een reactie van mij:) en ik zal heeeeeeel hard mijn best doen om het niet reageren goed te maken met deze reactie:)
Want weet je dit is een egewldig verhaal en je verdient het dus niet dat ik niet reageer (snap je het nog?). Je verdient echt gewoon heel veel abo's en reacties en alles, want je schrijft geweldig en de verhaallijn is super. Zoals dit stukje, hoe Harry niet weet dat een oven heet is en zijn hand er tegenaan legt (AUW!) en dan Louis binnen komt en het is zo schattig en perfect en tja.. ik kan er eigenlijk niet heel veel over zeggen, ik heb er gewoon geen woorden voor... Alhoewel ik net toch aarrdig wat heb gezegd.. hmm nou ja het is gewoon dat alles bij elkaar en dan nog een beetje beter omdat ik niet weet hoe ik het moet verwoorden..
Maar toch ga ik je nu een heel vriendelijk verzoek indienen..
...
...
...
Word je al bang? Zo nee, word dat amar:P
...
...
...
Oké nee je hoeft niet bang te worden hoor, ik durf niet eens iemand bang te maken:p
nee ik wilde alleen heeeeel vriendelijk verzoeken om snel verder te gaan:) want ik wil weer meer lezen(A)
Awwwwww zo erg dat Haz niet weet wat een oven is...
1 decennium geledenSnel verder
xxx(dance)
Awwwwww zo erg dat Haz niet weet wat een oven is...
1 decennium geledenSnel verder
xxx(dance)
Omg, laten we meteen gaan trouwen..
1 decennium geledensnel verder! x
Wat schattig en pijnlijk;)
1 decennium geledenSnel verder x